Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnon mies ei pyydä rahaa naiselta

Vierailija
17.03.2014 |

Jos ei ole varaa naiseen, pitää olla ilman

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin varaa naiseen? Kunnon naiset eivät ole ostettavissa. Aikuiset ihmiset elättävät itse itsensä olivat sitten miehiä tai naisia.

Vierailija
2/8 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, niin kyllästynyt näihin broke-ass miehiin. Miljoonääri ei tarvitse olla, mutta kyllä sitä rahaa täytyy jonkin verran olla. Toisaalta en kyllä myöskään oleta, että mies kustantaa minun menojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä juuri tarkoitan nro 2

- mutta olen törmännyt miehiin, jotka pyytävät naiselta rahaa- pöyristyttävää

t. ap

Vierailija
4/8 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään hyväksy, jos mies pummailee minulta. Kyllä silloin herää epäilys että saako ikinä raha-asioitaan hallintaan. Sen sijaan nykyään tilanne on se, että mieheni on työtön ja minä käyn töissä. Minulla on lisäksi perittyä pääomatuloa. Mies hoitaa lapset. Tottakai minä maksan. Mutta mieskin osansa. Eikä ruinaa ja ruikuta. Hänkin kun tienasi, maksoi mun menoja.

Vierailija
5/8 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no tilanne muuttuu vähän, kun ollaan oltu kauan yhdessä ja on ehkä yhteisiä lapsiakin. Tottakai elämässä tulee kausia, jolloin toinen joutuu jonkin aikaa elättämään toista esim. työttömyyden, opiskelujen tai vanhempainlomien kautta. Kunhan molemmat tekee osansa yhteisen hyvinvoinnin eteen! Mutta suhteen alussa olisi kyllä valtava turnoff, jos mies alkaisi multa rahoja pummata. 2 :)

Vierailija
6/8 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä miehiä tarvitaan ? EI MIHINKÄÄN ! aikuisen naisen on oltava sinut itsensä kanssa eikä otettava itselleen  elättäjää, säälittää !!  onko noin vaikeeta tulla toimeen yksin, kun ottaa jonkun juoppo retaleen elätettäväkseen. onko jääny traumoja lapsuudessa `?

Vierailija
7/8 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on tullut itsekin törmättyä tällaisiin pummimiehiin. Lainasin exälle rahaa, kun ihan nätisti pyysi ja perusteli mihin tarvitsee. No en saanu osakseni häneltä muuta kuin pelkkää ilkeilyä koko suhteen ajan, enkä ole saanut vieläkään rahoja takaisin. Älkää ikinä lainatko!

Vierailija
8/8 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutaa roskakoriin tuollaiset kliseet. 

Ihan hyvä vaan, että nykyään on koijareita, jotka vie naistenkin rahat. Miehiähän on huijattu jo vuosituhannet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi