Ihmiset jotka eivät siedä yhtään epämukavuutta
Nuppivät. Minulla on eräs kaveri, jota näen silloin tällöin. Hän ei mene uimaan jos vesi ei ole tarpeeksi lämmintä, saunassa ei voi olla kun tulee kuuma, lenkkeillä ei voi kun hengästyttää ja kengät painaa pahasti. Jne
Miksi ei vain karaise itseään ja totuttele sietämään asioita?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi kaveri tuollainen, mutta hän on vienyt sen ihan eri tasolle, ihan karseaa snobbailua.
Miksi olet hänen kaveri, jos "snobbailu" häiritsee niin paljon?
Miksi pitäisi käyttää ikävästi painavia kenkiä? Onko jalkojen saaminen rakkuloille jotenkin makee juttu?
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin aikuiset ihmiset, jotka ovat sitä mieltä, että kaiken pitää vain olla kivaa töissäkin. Ei elämä vain mene niin. Töissä on tehtävä myös hommia, jotka ovat ikäviä ja rutiininomaisia ja vaikka ketuttaa, pitää käyttäytyä hyvin. Asia ei muutu muuksi, vaikka siitä jauhaisi joka päivä ja valittaisi joka kerta. Ihmiset, jotka eivät ymmärrä, ettei kaikki ole vain loputonta, henkilökohtaista viihtymistä varten tehty, ovat rasittavia työkavereita.
Tällaiset saa töistä kenkää kun "ei viihdy" siellä.
Mene hautausmaalle ja katsele siellä hautakiviä. Siinä näet kaiken tsemppaamisen ja itsensäkaraisemisen päätepisteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin aikuiset ihmiset, jotka ovat sitä mieltä, että kaiken pitää vain olla kivaa töissäkin. Ei elämä vain mene niin. Töissä on tehtävä myös hommia, jotka ovat ikäviä ja rutiininomaisia ja vaikka ketuttaa, pitää käyttäytyä hyvin. Asia ei muutu muuksi, vaikka siitä jauhaisi joka päivä ja valittaisi joka kerta. Ihmiset, jotka eivät ymmärrä, ettei kaikki ole vain loputonta, henkilökohtaista viihtymistä varten tehty, ovat rasittavia työkavereita.
Potkuihin tarvitaan painavat perusteet.
Entisajan ihmiset olivat erilaisia.oltiin totuttu kulkemaan jalan tai pyörällä, tekemään raskaita töitä lapsesta asti. Nykyään pitää päästä autolla joka paikkaan ja olla joku energiajuoma ja karkkipussi käsissä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nykyään muunlaisia ihmisiä olemassakaan?
Samaa mietin. Ei jakseta yhtään nähdä vaivaa minkään eteen. Marjoja olisi kiva syödä ym, mutta kun ei viitsitä kerätä kun se on niin epäMUKAVAA.
Kaiken kuuluu olla koko ajan vaan mukavaa.Miksi marjat pitäisi itse kerätä? Mitä vikaa siinä on, että valitsee että itse työllä tienaamallaan rahalla mieluummin ostaa marjat kuin poimii ne itse? Eikö tällainen erikoistuminen ja työnjako ole ihan normaalia kaikessa muussakin ja talouden perusta? Vai pitäisikä jokaisen myös ottaa lampaita että saa villlaa josta sitten ihan omin kätösin tehtyä vaatteita jne, kun muilta ostaminen on jotenkin tosi paha juttu?
Jospa tarkoitettiin ihmistä, joka valittaa, että marjat on liian kalliita, mutta sitten kun ehdotetaan että kerää itse, niin ei jaksa
Kauheat defenssit päällä täällä joillakin! :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi käyttää ikävästi painavia kenkiä? Onko jalkojen saaminen rakkuloille jotenkin makee juttu?
Mutts kun ne kengät tuntuvat pahalta uusina, kun eivät ole vielä muotoutuneet jslan mukaan. Mistä saisi ostettua minun jalkani mukaan venyneet, ehjät ja uudet kengät? Pitäisi maksaa alle 50€.
Aloittaja on varmaan niitä vanhanajan ihmisiä joiden mielestä elämän kuuluu olla sellaista kuin ennen vanhaan ja pitää tehdä samoja asioita kuin ennen, halusi tai ei. Merkityksellinen elämä muotoutuu näille ihmisille työnteosta ja kärsimyksestä, liian mukava elo on turhuutta ja joutenolo kamala asia.
Mitä hittoa tarvitsee mennä kylmään veteen tai kuumaan saunaan? Siksi että aloittaja haluaisi jonkun mukaansa sinne? Aloittaja voisi vaikka sietää sen verran epämukavuutta että ajattelee joskus muitakin kuin itseään. Mene sinä sinne saunaan kärsimään kuumasta kun se on sulle tärkeää, muut voivat tehdä jotain muuta.
Elämä ei tunnu monille meistä silkalta juhlalta, joten sitä epämukavuuden määrää ei viitsisi lisätä tieten tahtoen ellei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkuihin tarvitaan painavat perusteet.
Kännissä hommat hoitamatta kai riittää.
Olen erittäin mukavuudenhaluinen ihminen ja pyrin aina pysymään mukavuusalueella.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin mukavuudenhaluinen ihminen ja pyrin aina pysymään mukavuusalueella.
Tähän kuuluu ehdottomasti se, että en suostu ostamaan epämukavia kenkiä tai vaatteita tai huonoa ruokaa.
Minä!
Painan melkein 100kg, kun en siedä sitä laihdutuksen epämukavuutta. Meillä on suorastaan likaista, koska vihaan siivoamista.
Ostan kertakäyttö astioita, kun kukaan ei ole jaksanut tiskata. Samoin eineksiä kun ei puhtaita kattiloita aina :D
Olen töissä keittiössä, joten vapaa-ajalla kokkaus ja siivous ei kiinnosta, kun siitä ei makseta.
Elämä on tuskaa muutenkin, niin miksi lisätä sitä?
En ymmärrä miksi joku maksaa, että saa osallistua maratoniin eli rääkkiin? Jotenkin ymmärtäisin, jos olisi ilmaista ja siitä voittaisi rahaa.