Ajatteleekohan ensitreffit alttarilla Tommi olevansa itse seksikäs?
Kun Juudit ei tunnu kelpaavan
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e776b138-dd6a-4c75-88d5-f89e347…
Molemmat ovat kuitenkin vaaleita. Vai eiköhän Tommi pidä edes itsestään?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soisi jokaisen ajattelevan ainakin jossain määrin olevansa seksikäs. Tommissakaan ei ole mitään vikaa, ihan tavallisen mukavalta ja tavallisen seksikkäältä mieheltä näyttää minusta.
Ei haukuta ketään, se on lapsellista!
Tommi voi kuitenkin haukkua Juuditia epäkelvoksi seksiin? Kivoja kiertoilmaisuja hän käyttää, mutta kysehän on juuri tuosta.
En ole se kenelle vastasit, mutta mikä juttu tuo on, onko minulta mennyt jotain ohi? Koska Tommi on tuollaista vihjaillut ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen että nämä parivalinnat melko varmaan onnistuisivat paremmin ns. tavallisilta ihmisiltä. Nuo koulutetut "asiantuntijat" eivät vakuuta minua ollenkaan. Yritystä toki on mutta tulokset puhuvat puolestaan. Voisi vaihtaa heitäkin jatkossa. Toki parisuhde on kahdenkauppa.
Keskinäinen kemia ja toisen ulkoinen olemus ratkaisevat tosi paljon.
Välillä tuntuu että asiantuntijat tarttuvat johonkin yksittäiseen sanaan tai lauseeseen, joka muka jotenkin yhdistää, ja unohtavat sitten kaiken muun. Emma ja Tuomas oli molemmat maininneet seikkailun, mutta tarkoittivat sillä ihan eri asiaa. Tuomaksella se oli kirjaimellisesti jännittävien elämysten hakemista kallioseinämillä ym, Emmalla enemmän abstraktimpaa seikkailua elämän poluilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne olisi toisinpäin, että Tommi on halukas ja Juudit ei, niin silti täällä oltaisiin täysin Juuditin puolella ja ymmärrettäisiin häntä ja haukuttaisiin vielä Tommi siihen päälle. Juuditin on tavallaan nyt helppo uhriutua ja kerätä pisteet, mutta ei me voida tietää mitä siellä tapahtuu ja miksi tai onko Juudit esim ollut millään tavalla aloitteellinen.
Kenenkään ei ole pakko panna ketään vasten tahtoaan oli mies tai nainen. Tommin mielestä Juudit ei ole seksikäs ja siinä tulee nyt seuraava ongelma: Jos munukki seisoo vain latinoille niin miksi mennä naimisiin sokkona? Tuo asenne "Juudit ei ole kyllin pantava" on tosi karsea.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on ihan super omituista, että heteromies ei noissa olosuhteissa kokeile seksiä halukkaan kumppanin kanssa. Miksi ihmeessä ei? Olisin Juuditina varmaan lähtenyt jo kävelemään.
Mitä ihmettä? Mä olen hetero mies ja olen kyllä elämäni aikana torjunut useita kertoja seksiehdotuksia halukkailta naisilta. Ongelmana oli että kyseiset naiset eivät sytyttäneet mua.
Olenko minä nyt super omituinen tämän takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen että nämä parivalinnat melko varmaan onnistuisivat paremmin ns. tavallisilta ihmisiltä. Nuo koulutetut "asiantuntijat" eivät vakuuta minua ollenkaan. Yritystä toki on mutta tulokset puhuvat puolestaan. Voisi vaihtaa heitäkin jatkossa. Toki parisuhde on kahdenkauppa.
Keskinäinen kemia ja toisen ulkoinen olemus ratkaisevat tosi paljon.
Välillä tuntuu että asiantuntijat tarttuvat johonkin yksittäiseen sanaan tai lauseeseen, joka muka jotenkin yhdistää, ja unohtavat sitten kaiken muun. Emma ja Tuomas oli molemmat maininneet seikkailun, mutta tarkoittivat sillä ihan eri asiaa. Tuomaksella se oli kirjaimellisesti jännittävien elämysten hakemista kallioseinämillä ym, Emmalla enemmän abstraktimpaa seikkailua elämän poluilla.
Samalla tavalla se menee deittipalstoillakin. Kun joku sanoo pitävänsä hyvästä ruoasta, niin et voi tietää, mitä hän tarkoittaa, ennen kuin juttelet tarkemmin. Tai vaikka olisi yhteisiä asioita, ne eivät silti aina yhdistä ja tuo ihmisiä yhteen.
Mutta sehän tuossakin ohjelmassa on mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on ihan super omituista, että heteromies ei noissa olosuhteissa kokeile seksiä halukkaan kumppanin kanssa. Miksi ihmeessä ei? Olisin Juuditina varmaan lähtenyt jo kävelemään.
Siis oikeasti, olisit lähtenyt kävelemään? Olisitko sanonut kameroille, että en saanut parrua, sitä sentäs en siedä, joten se oli nyt tässä, nakellen niskojasi samalla?
Jos lähtee tuollaiseen ohjelmaan ei voi saman tien loukkaantua, kiukutella, heittää hanskoja tiskiin, olla ylpeänä oman egonsa kanssa vaatien aviollisia oikeuksia toiselta saman tien.
Sen verran voi kuitenkin ohjelmaan hakiessaan miettiä, että jos oma seksuaalisuus heräilee kovinkin valikoidusti, niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä jonkun muun valitsema henkilö ei täytä kriteerejä.
Totta. Ja myös, jos ei jaksa antaa toiselle mahdollisuutta odotella kipinää, niin ei kannata sittenkään lähteä ohjelmaan.
Ylipäänsä ihmetteen, miten kukaan uskaltaa tähän lähteä! Itse en uskaltaisi, liikaa riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti, olisit lähtenyt kävelemään? Olisitko sanonut kameroille, että en saanut parrua, sitä sentäs en siedä, joten se oli nyt tässä, nakellen niskojasi samalla?
Jos lähtee tuollaiseen ohjelmaan ei voi saman tien loukkaantua, kiukutella, heittää hanskoja tiskiin, olla ylpeänä oman egonsa kanssa vaatien aviollisia oikeuksia toiselta saman tien.
Noinko sinä puhut seksistä? Noloa.
Minä olisin sanonut, että puolisoni ei vaikuta olevan sitoutunut ja avoimin mielin liikenteessä. Olisin sanonut, että jos en tunne itseäni halutuksi, omat tunteeni kuolevat. Olisin ollut erittäin pettynyt, että puoliso ei oikeasti anna suhteelle mahdollisuutta.
Tämän sanottuani en olisi nakellut niskojani vaan toivonut entiselle puolisolle kaikkea hyvää ja sanonut heipat ihan normaalisti. Emme vain sopineet yhteen.
No mutta hyvä, tämä kuulostaa jo paljon kypsemmältä kuin se "lähtisin kävelemään" <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisitko samoin naiselle, jonka tuore siippa on halukas, mutta jota kohtaan et tunne mitään kipinää?
Juudit on kypsä ihminen, jaksaa katsoa nämä sopimusviikot ilman kiukuttelua puutteestaan.
No kyllä todellakin sanoisin! Jos on menty naimisiin, niin silloin on kyllä velkaa itselleen ja kumppanille, että katsoo sen kortin kokonaan ja loppuun asti.
Sitä paitsi seksi lisää läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta. On täysin mahdollista, että se auttaa sen kipinän syntymistä.
On älyttömän lapsellista odotella jotain kipinää tumput suorina. Ja useimmiten miehen seksuaalisuus on sellaista, että pannaan tapahtumaan. Sori nyt vaan. Kyllä tuo Tommin passiivisuus on poikkeuksellista.
Oletko ajatellut että Tommi ei ole alloseksuaalinen? Hän voi kuulua aseksuaalisuuden sprektrumille. Hän voi olla vaikkapa demiseksuaalinen (ei tunne seksuaalista halua ennen kuin oppii tuntemaan toisen tunnetasolla) tai aseksuaali (ei tunne seksuaalista viehätystä muita ihmisiä kohtaan)?
Aseksuaalisella ihmisellä voi olla libido ja halu seksuaalisiin akteihin vaikka syystä, että haluaa läheisyyttä ja luoda yhteenkuuluvuutta kumppanin kanssa mutta aseksuaalinen ihminen ei tunne seksuaalista viehätystä esimerkiksi toisen ihmisen kehoon eikä viehäty ihmisistä seksuaalisessa mielessä.
Harmi ettei ihmiset ymmärrä, että seksuaalisuus on spektrumi ja kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Toisilla on myös luonnostaan alhaisempi libido. Meidän yltiö seksualisoituneessa yhteiskunnassa tällaisista ihmisistä ajatellaan, että he ovat hulluja, viallisia, friikkejä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Mä olen hetero mies ja olen kyllä elämäni aikana torjunut useita kertoja seksiehdotuksia halukkailta naisilta. Ongelmana oli että kyseiset naiset eivät sytyttäneet mua.
Olenko minä nyt super omituinen tämän takia?
Olitko naimisissa näiden naisten kanssa?
Noinko sinä puhut seksistä? Noloa.
Minä olisin sanonut, että puolisoni ei vaikuta olevan sitoutunut ja avoimin mielin liikenteessä. Olisin sanonut, että jos en tunne itseäni halutuksi, omat tunteeni kuolevat. Olisin ollut erittäin pettynyt, että puoliso ei oikeasti anna suhteelle mahdollisuutta.
Tämän sanottuani en olisi nakellut niskojani vaan toivonut entiselle puolisolle kaikkea hyvää ja sanonut heipat ihan normaalisti. Emme vain sopineet yhteen.