Mieheni oli taas käynyt jossain syömässä
Eikä haittaa, jos olisi uuden akan löytänyt. Tykkäisin kipuineni asua rauhassa ja yksin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Joo me tiedetään. Mutta et voi, et osaa, etkä pysty. Mitään. Ikinä.
Mä toivon vaan ettei mun tartyisi enää kauaa elää. Ei ole järkeä, kun on niin kovat säryt että hiki tippuu päästä, vaikka on ottanut panadolia ja buranaa.
Olisko aika kokeilla kipukynnystä kohottavia lääkkeitä? Triptalia tai jotain?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan, jos saisi ajan reumapolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös fibromyalgiaa ja sjögreniä hoideta ihan terveyskeskuksessa? Ei tarvi mennä reumapolille tuota lääkettä saadakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös fibromyalgiaa ja sjögreniä hoideta ihan terveyskeskuksessa? Ei tarvi mennä reumapolille tuota lääkettä saadakseen.
Joo mutta voisi ne joskus veriarvoja yms tarkastaa. En ole reumapolilla käynyt 2007 vuoden jälkeen.
Miehet, jotka syövät ovat tuhoontuomittuja. Syöminen johtaa vaikka mihin sairauksiin ja jopa kuolemaan. Äkkiä vaihtoon tuollainen syöväsika.
Vierailija kirjoitti:
SuurLiikeMies Steeffan ”stefu” Thermannin instagramissa oli kuullemma ohjeet hirttosilmukan tekoon. Käyppä kattomassa onko enään. Sillä niistä kivuista ja muista pääsisi.
Ei oilein vielä malta luovuttaa. Mies on niin huono esim auttamaan lasta läksyissä, tekemään ruokaa yms että tuntuu, että vielä olisi tekemistä.
Eikö ammattivalittaja sitten eronnutkaan miehestään? Eikös täällä selittänyt miten oli jo muuttanut pois?
Kipujen kanssa eläminen on tosi rankkaa. Mutta onko miehestä siinä sitten enemmän vaivaa kuin iloa? Tietysti voi olla kumpaakin. Toisaalta turvaa, kipeänä on vähän turvaton olo olla ihan yksin, mutta toisaalta jos mies ei ymmärrä kipujasi, niin se voi olla tosi tympeääkin.
Syömässä käyminen ei sinällään tarkoita mitään. Miehesikin tarvitsee kavereita ja elämää. Kipeän kumppanillakin voi olla vaikeaa.
Toivottavasti paranet pian.
Vierailija kirjoitti:
Kipujen kanssa eläminen on tosi rankkaa. Mutta onko miehestä siinä sitten enemmän vaivaa kuin iloa? Tietysti voi olla kumpaakin. Toisaalta turvaa, kipeänä on vähän turvaton olo olla ihan yksin, mutta toisaalta jos mies ei ymmärrä kipujasi, niin se voi olla tosi tympeääkin.
Syömässä käyminen ei sinällään tarkoita mitään. Miehesikin tarvitsee kavereita ja elämää. Kipeän kumppanillakin voi olla vaikeaa.
Toivottavasti paranet pian.
Kiitos mutta en mä parane, koska mulla on reuma ja monta muuta sairautta. Kyllä nämä kivut vaan pahenee vanhemmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta voisi ne joskus veriarvoja yms tarkastaa. En ole reumapolilla käynyt 2007 vuoden jälkeen.
Sä olet nyt jymähtänyt tuohon reumapoliajatukseen. Joka tapauksessahan sun on mentävä terveyskeskuksen lääkärille sinne päästäksesi ja se voi määrätä verikokeita ja lääkkeet. Nyt vaan varaat ajan etkä kärvistele siellä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ammattivalittaja sitten eronnutkaan miehestään? Eikös täällä selittänyt miten oli jo muuttanut pois?
Mä asuin vähän aikaa pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet nyt jymähtänyt tuohon reumapoliajatukseen. Joka tapauksessahan sun on mentävä terveyskeskuksen lääkärille sinne päästäksesi ja se voi määrätä verikokeita ja lääkkeet. Nyt vaan varaat ajan etkä kärvistele siellä.
Niin, mä varaankin tavalliselle lääkärille ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuslääkäri voi määrätä sulle verikokeet, ei siihen erikoissairaanhoitoa tarvita.
Itse menin työterveyden kautta julkiselle ja terveyskeskuksen kautta sain lähetteen reumapolille, seropositiisen diagnoosin sain, nyt jo vuosi menty näin. Lääkkeet ei ole toistaiseksi tehonneet ja tuskin tehoavat. Varmaan muutaman vuoden päästä pääsee/joutuu sairas tai työkyvyttömyyseläkkeelle tai mikä se sitten onkaan.
Joillakin saattaa fibromyalgia vähän helpottaa vaihdevuosien jälkeen.
Omassakin tuttavapiirissä on itsesäälissä piehtaroiva valittaja, joka ei saa tehdyksi tilanteensa parantamiseksi yhtään mitään.
Tekee pahaa seurata vierestä, mutta kun puhe ei mene perille, niin mitä siinä muutakaan tekisi.
Itsesääli on raivostuttavaa.
Ettekö voi erota?