Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisen hyväksikäytön anteeksiantaminen tekijälle

Vierailija
16.03.2014 |

Olen seksuaalisen hyväksikäytön uhri ja muutaman kerran ollut osallisena keskusteluissa, joissa puhe on kääntynyt anteeksiantoon. Ymmärrän, että itselleen on tärkeää antaa anteeksi uhriksi joutuminen jne., mutta pitääkö tekijälle antaa anteeksi? Jos pitää, niin miksi? Itseäni ei huvittaisi, sillä tiedän varsin hyvin, ettei minua hyväksikäyttänyt mies tunne katumusta tai kaipaa anteeksiantoani.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä antaa anteeksi.

Vierailija
2/4 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse antaa anteeksi. Itsellä sama tilanne, olen raskaana ja asia on mielessä jatkuvasti. Pahinta on se, että tekijä oli siskoni nykyinen aviomies ja kukaan ei usko että mitään tällaista on koskaan ollutkaan. Kaikkein pahin oli omien vanhempien täysi kieltäminen ja asian torppaus, käskivät mennä asiantuntijalle jotta "tuollainen typeryys" lähtisi pois mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:16"]Ei tarvitse antaa anteeksi. Itsellä sama tilanne, olen raskaana ja asia on mielessä jatkuvasti. Pahinta on se, että tekijä oli siskoni nykyinen aviomies ja kukaan ei usko että mitään tällaista on koskaan ollutkaan. Kaikkein pahin oli omien vanhempien täysi kieltäminen ja asian torppaus, käskivät mennä asiantuntijalle jotta "tuollainen typeryys" lähtisi pois mielestä.

[/quote]

Siis oletko raskaana siskosi miehelle?

Vierailija
4/4 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:16"]Ei tarvitse antaa anteeksi. Itsellä sama tilanne, olen raskaana ja asia on mielessä jatkuvasti. Pahinta on se, että tekijä oli siskoni nykyinen aviomies ja kukaan ei usko että mitään tällaista on koskaan ollutkaan. Kaikkein pahin oli omien vanhempien täysi kieltäminen ja asian torppaus, käskivät mennä asiantuntijalle jotta "tuollainen typeryys" lähtisi pois mielestä.

[/quote]

Siis oletko raskaana siskosi miehelle?

[/quote]

siis ei, ei. Pahoittelen heikkoa ulosantia. Olen tällä hetkellä raskaana ja siitä syystä asia on mielessä jatkuvasti. Olen nyt 23, hyväksikäytön aikaan 13-15.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän