Yllättäviä väriyhdistelmiä asukokonaisuuksiin?
Haluaisin pukeutua asuihin, joissa olisi yllättäviä mutta silti tyylikkäistä ja yhteen sopivia väriyhdistelmiä. Antakaa vinkkejä!
Usein tulee yhdisteltyä tavanomaisesti esim. mustaa ja punaista. Mutta mitkä väriyhdistelmät toimisi esim. violetin, limenvihreän, petroolin tai oranssin kanssa?
Kommentit (11)
Petroolin kanssa kirkkaan keltainen (ei sinapinkeltainen, näyttää tunkkaiselta)
Oranssi ja kirkas valkoinen toimii yhdessä
Limenvihreän kanssa tumman sininen
Violetista en itse pidä yhtään, joten en kesksi minkä kanssa sopisi. Musta ja punainen on muuten todella raskas ja kova väriyhdistelmä ja sopii harvalle, useimmiten vain luonnostan tummille lumikki-ihoisille.
Limenvihreän kanssa sopii fuksia, petroolin kanssa mikä tahansa murrettu väri, vaikka viininpunainen tai se oranssikin. Oranssista en niin tiedä kun en itse käytä, mutta näen silmissäni oranssin puseron kanssa ruskeat sammarit :)
Näistä tykkään itse:
violetti - keltainen
limenvihreä - turkoosi
petrooli - puuteri
oranssi - vaaleansininen
Oi, hyviä ehdotuksia! Ja sellaisia, joita en itse olisi tullut lainkaan ajatelleeksi! Pitääpä mennä penkomaan vaatekaappia ja kokeilla ehdotettuja yhdistelmiä...
Itse yhdistäisin nuo kaikki suklaanruskean kanssa. Tai metsän vihreän.
Neutraali beige sopii mielestäni monen värin kanssa. Noista mainitsemistasi erityisesti violetin ja petroolin, lisäksi kirkkaan, vaalean pinkin kanssa. Ja huom., sen beigen tulee olla raikas eli melko vaalea sävyltään eikä ainakaan keltaiseen taittava. Tämä siis oman värisilmäni pohjalta :)
Ai niin, lime & viininpunainen on myös toimiva yhdistelmä, vaikkei uskoisi!
Paskanruskea ja sinapinkeltainen. Napakymppi.