Mikä olisi sopiva paino 157cm pitkälle?
Kommentit (20)
Itse nyt jotain 50-55kg eikä olo ole yhtään liian lihava, kylkiluutkin näkyvät helposti kun on ilman paitaa. Tuo 45 kg kuulostaa jo aika hurjalta..
Minä olen 158 ja, kun paino meni alle 57, niin hävisivät tissitkin. Enkä haluaisi enää näin käyvän, joten olen sitten mieluummin vähän yli tuon, kuin alle.
Minä olen 158cm/51 kg ja olen tyytyväinen. Tissit onneks löytyy, kuppikoko C.
155cm Pitkä ja paino 50kg, haluaisin olla pari kiloa laihempi, mutta liikunnasta x3 vkossa ja normaaleista syönneistä johtuen asettunut tuohon, laihduttaa en halua, terveellisesti elän muutoin. Lapsia on useita ja olen jo yli 30 v.
155cm Pitkä ja paino 50kg, haluaisin olla pari kiloa laihempi, mutta liikunnasta x3 vkossa ja normaaleista syönneistä johtuen asettunut tuohon, laihduttaa en halua, terveellisesti elän muutoin. Lapsia on useita ja olen jo yli 30 v.
En tiedä mikä muille, mutta itselleni 59-62. En tykkää olla ihan luikura.
Ja te 40-50 kiloiset syötte ja herkuttelette tietysti, ettekä liikukaan ikinä ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:48"]Minä olen 158cm/51 kg ja olen tyytyväinen. Tissit onneks löytyy, kuppikoko C.
[/quote]
Lisään vielä, että hoikimmillani olen painanut 45kg ja silloin olin mielestäni liian laiha, tissejä ei ollut ja hyvin istuvia housuja oli vaikea löytää.
Painavimmillani olen painanut 58kg ja silloin en ollut tyytyväinen itseeni, keskivartalossa oli liikaa rasvaa.
Nyt paino ollut vuosia n.51kg ja tähän olen ollut tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:51"]Ja te 40-50 kiloiset syötte ja herkuttelette tietysti, ettekä liikukaan ikinä ollenkaan?
[/quote]
Kyllähän herkutella voi, kohtuus tietenkin kaikessa. Kerran viikossa herkuttelu ei lihavaksi tee.
45-55 kg. 45 kg ei ole yhtään liian vähän, jos henkilöllä ei ole paljon lihaksia. Mutta jos on lihaksia, niin 55 kg voi olla vielä sopiva.
t. 162cm/52kg "laihaläski"
48kg menee alipainon puolelle. Sopiva paino 49-62kg. Itse 157 senttisenä olen ollut kaikkea tuolta väliltä, mutta parhaiten viihdyin 52 kiloisena.
Vajaa 50kg. Itse olen 159cm pitkä, paino 50kg, tissit 65E ja harrastan liikuntaa kuutena päivänä viikossa. 53-54 kilon painossa olin laihaläski.
Riippuu ruumiinrakenteesta. Ei voi sanoa toiselle oikeaa painoa! Itse olen 156cm, painan 43 kg luustolihasprosentti 34.9 joten ihan kiinteä paketti eikä ns. laiha läski. Tissitkin löytyy. Usko tai älä. Ugh, I have spoken.
Olen itse saman pituinen ja minulle sopiva paino on 52-55 kg. Olen painanut joskus 45 kg ja näytin aika kamalalta.
Riippuu ihan ruumiinrakenteesta.
45kg