Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suihkussa pissaaminen ei ole hyväksyttävää?

Vierailija
16.03.2014 |

Mä pissaan joka kerta kun olen suihkussa ja olen opettanut myös lapsenikin siihen. Miehenikin on jo hyväksynyt sen ja liruttaa samalla kun peseytyy.

Siinähän säästää vettä kun ei tarvi vetää vessaa eikä se kusi siellä haise kun ei ruiski ympäriinsä.

Jos kaikki pissaisivat suihkussa, niin vettä säästyisi huomattavat määrät.

Kommentit (195)

Vierailija
181/195 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pissaan suihkussa suoraan suuhun. Ei tule hajuhaittoja.

Vierailija
182/195 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pissaan aina suihkussa ja jokapaikassa myos uimahalleissa, pissa tulee siin vaan niin helposti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/195 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä teillä, kuseskeleva perhe, haiskahtaa pesuhuoneessa? Vain nuohoatteko joka suikussa käynnin jälkeen tilan voimakkailla pesuaineilla? Voihan se kyllä olla niinkin, että nokkanne on niin tottunut lemuun, ettette edes huomaa sitä.

Tätä mäkin ihmettelen että eikö muka kenenkään muun suihkussa haise pissa pissaamisen jälkeen? Meillä ainakin haistaa heti jos lapsi on pissannut suihkuun. 🙊

Vierailija
184/195 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näyttää olevan valtava markkinarak(k)o ja tuoteinnovaation paikka. Suihkupissaohjain, jossa unisexmallinen keräyssuppilo on yhdistetty lattiakaivoon suunnattavaan poistoletkuun, saavuttaisi maailmanlaajuiset miljardit suihkukuseksijat ja toisi rajattomat vientitulot Suomelle. Kuka saniteettivalmistaja avaisi uuden markkinan?

Vierailija
185/195 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä siksi että se suihkuvesi johon virtsaatte, käytetään uudelleen eli aina kun virtsaatte suihkuun joku peseytyy sillä samalla vedellä.....

Vierailija
186/195 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä siksi että se suihkuvesi johon virtsaatte, käytetään uudelleen eli aina kun virtsaatte suihkuun joku peseytyy sillä samalla vedellä.....

...?! Samaa vettähän se vessanpöntössäkin on. Ja sieltä se kiertää hanasta suuhun ja vatsaan. Ja taas pönttöön! Tai lattiakaivoon.

Vierailija
187/195 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostetaan tämä vanha keskustelu esiin, kun uusi suihkussapissaamisketju poistettiin.

Sanoma-yhtiön vauvapalstan moderaattoritoimittajatar näyttää poistavan oman käytösmallinsa tai mielipiteensä vastaiset asiallisetkin kommentit. Mikäpä siinä. Julkaisulla ja sen edustajalla on siihen oikeus. Itse olen suihkupissan ehdoton vastustaja hyvin perustein.

Vierailija
188/195 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa asuttiin aikanaan. Kylppäri oli sen mallinen, että pyykkikone oli heti vessanpöntön vieressä. Eksä ei koskaan pessyt vessaa, se jäi minun kontolleni. Siinäpä aloin huomata, että pyykkikoneen seinään kertyi keltaisia roiskeita. Miehen kusta! Ruiskutteli kovilla paineilla pönttöön. Pistin hänet siivoamaan sen kohdan, koska ei tod. ollut minun kusta. Jäi ällöttävä olo, kun varmana sitä samaa tavaraa roiskui myös toiselle laidalle, jossa oli käsienpesuallas...

Vierailija
189/195 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää kotonanne mitä haluatte. Julkisissa suihkuissa tämä on ällöä wt-porukan harrastamaa aktiviteettia.

Vierailija
190/195 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi siat. Sinnehän se kusi jää haisemaan jos ette siivoa lattikaivoanne päivittäin. Siellähän on hiuksia ja pölyä, mihin kusen haju tarttuu.

Vierailija
191/195 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
192/195 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattiakaivossa ei ole huuhtelunappia. Eikö kusi jää haisemaan?

Vierailija
193/195 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä taas kaivettu niin vanha ketju esiin, mutta vastaan silti. Hajulukko kun täyttyy virtsankelmeästä vedestä, niin se haisee kamalalle, lattiakaivon muoviosia ei myöskään ole tarkoitettu virtsankestäviksi 

Vierailija
194/195 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lattiakaivossa ei ole huuhtelunappia. Eikö kusi jää haisemaan?

Jää 

Mutta jos on tottunut kusenhajun keskellä asumaan, niin ei sitä silloin varmaan huomaa 

Vierailija
195/195 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä taas kaivettu niin vanha ketju esiin, mutta vastaan silti. Hajulukko kun täyttyy virtsankelmeästä vedestä, niin se haisee kamalalle, lattiakaivon muoviosia ei myöskään ole tarkoitettu virtsankestäviksi 

Mutta menkkaverenkestäviäkö ovat?