Jää vain 1300€/kk vaatteisiin,ruokaan yms 3 henkiselle perheelle?
Ollaan pienipalkkaisia ja tuon verran jää kun asuntolainan,sähköt,öljyt,vedet,vakuutukset yms maksaa. Harmittaa tämä köyhyys eikä tilanteeseen näy muutosta.
Kommentit (15)
ÖÖ, onks tää joku vitsi? Saanko kysyä, mitä te oikein syötte. Meillä viisihenkinen perhe, joka syö terveellisesti ja monipuolisesti hintoja juuri katselematta ja meillä menee ruokaan noin 800 kuussa.
On se kallista tuo elämä Porvoossa...
Tarkennapa nyt vielä, että mitä se tuo yms. sisältää. Muuten vaikutat kyllä rahankäyttötaidottomalta idiootilta.
Käykää hakemassa ruokanne pelastusarmeijan leipäjonosta...
Ja huomiohuoraus palkinnon tälle päivälle saa....
Kyllä ny sydämestä riipasee... Pistetäänkö ap:lle yhdessä keräys pystyyn, ettei lapsiparat näe nälkää ja palele pakkasessa. ;(
Ei mitenkään kovin vähän. Itsellä jää vähemmänkin ja on 3 henkinen perhe. Eihän sillä juhlita ja ostella paljoa mutta toimeen tullaan. Lisärahakin kelpaisi.
Jeejee, ja äitini vaikeroi, ettei hänellä jää käteen kuussa kuin 500e laskujen, lainanlyhennysten, ruokaostosten ynnä muiden pakollisten kulujen jälkeen. Oli hunajaa tällaisen omillaan asuvan opiskelijan korville.
Sossun raja taitaa olla 1100€/kolmelle? Meille jää 600€/kk kolmelle, menossa sossuun pian...
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:16"]
Ollaan pienipalkkaisia ja tuon verran jää kun asuntolainan,sähköt,öljyt,vedet,vakuutukset yms maksaa. Harmittaa tämä köyhyys eikä tilanteeseen näy muutosta.
[/quote]
Se on saman verran kuin sossun normit, joilla pitäisi pärjätä.Eli vastaan kyllä vaikka surullistahan tuo on.
Asun yksin ja vuokran ym jälkeen minulle jää 300e käteen joten ei paljoo juhlita.silti olen pärjännyt suht hyvin ja aina on ruokaa kun tekee itse. Oon nyt 17v ja kelpaishan kaikille se omakotitalo ja muut herkut. Mutta eiköhän sitä ehdi ja kai tekin ap pärjäisitte paremmin jos ette olisi tuhlureita ja leikkisi rikkaita.hienolla talolla ja autolla.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:35"]
Asun yksin ja vuokran ym jälkeen minulle jää 300e käteen joten ei paljoo juhlita.silti olen pärjännyt suht hyvin ja aina on ruokaa kun tekee itse. Oon nyt 17v ja kelpaishan kaikille se omakotitalo ja muut herkut. Mutta eiköhän sitä ehdi ja kai tekin ap pärjäisitte paremmin jos ette olisi tuhlureita ja leikkisi rikkaita.hienolla talolla ja autolla.
[/quote]
Meillä on vaatimaton ja vanha talo josta lyhennämme 500€/kk vuokraan menisi enemmän. Autokaan ei hieno ole.
Kaikki on suhteellista. Meille jää kyllä vähemmän kuussa, vaikka ollaan seitsemänhenkinen perhe.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:43"]
Kaikki on suhteellista. Meille jää kyllä vähemmän kuussa, vaikka ollaan seitsemänhenkinen perhe.
[/quote]
Ok miten asutte?
No voittehan hakea avustusta tuohon ahdinkoonne.