Onko nainen epätoivoinen jos etsii seksiä netistä?
Onko joku täällä hakenut seksiseuraa netin kautta?
Itse olen nuori nainen, ihan nätti olen myös, mutta baareista en vaan löydä seuraa. Kaikki silmää miellyttävät miehet on niin omissa porukoissaan tai tyttöystäviensä kanssa ym. Eli onkohan tosi noloa alkaa hakea esim. treffipalstoilta panoa... tällä hetkellä viihdyn sinkkuna, joten tosiaan pelkkä seksin harrastaminen olisi kysymyksessä :).
Kommentit (18)
Ei se mun mielestä mitenkään noloa tai epätoivoista ole. Yksi mun tuttava tekee niin, koska baarissa on ulkonäön perusteella vaikea päätellä onko mies on muuten sellainen jonka haluaa hoidoksi. Sille on tosi tärkeetä että on molemmin puolinen kunnioitus ja mies ei jää roikkumaan.
Turvallisuus kannattaa kuitenkin muistaa, käytä prepaid numeroa, tapaa tyyppi ensin julkisella paikalla ja sitä rataa.
Mä laitoin viime keväänä iskuri.nettiin seksinhakuilmoituksen ja se todellakin tuotti tulosta. Sain todella paljon yhteydenottoja, joista pystyi helposti seulomaan speksien (ikä, mitat, miehen oma kuvailu, mieltymykset jne) perusteella potentiaaliset ehdokkaat. Muutamalle vastasin, yhtä taisin nusaista. Sekin oli tosin varattu, joskin sanoi että naisensa kanssa sovittu ja ok (jälkikäteen ajateltuna niinhän ne kaikki sanoo...). Sen jälkeen kuitenkin tuli jotain muita kuvioita eikä ollut ns tarvetta enää noille ukoille.
Voin suositella koska se oli todellakin helppoa! Käytin ehkä 10 minuuttia hyvän kirjoituksen tekaisemiseen, ja sähköpostiini taisi tulvia satoja vastauksia (mutta olenkin alle 25-vuotias nainen Helsingistä).
On moraaliltaan vinksahtanutta ja sairasta etsiä kylmästi toisia ihmisiä hyväksikäytettäväksi omien fyysisten tarpeiden tyydyttämiseen, ilman vastuuta ja sitoumusta, ilman tunteita. Toisten ihmisten kutsuminen "panoiksi", "hoidiksi" yms on todella alentavaa ja loukkaavaa. Tällainen toiminta tekee vain hallaa ja harmia ihmiselle, mutta kukapa sitä itsekkyyden kaikki-tänne-heti-mulle-nyt-aikakautena pysähtyisi ajattelemaan.
Ihan uteliaisuudesta, minuakin kiinnostaisi teitää, mistähän (nuoret) naiset hommaavat yhden illan juttuja tänä päivänä. Kun on netti, vai pitääkö perinteinen yö elämä pintansa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:45"]
Ihan uteliaisuudesta, minuakin kiinnostaisi teitää, mistähän (nuoret) naiset hommaavat yhden illan juttuja tänä päivänä. Kun on netti, vai pitääkö perinteinen yö elämä pintansa.
[/quote]
Baareista varmaan löytyy laadukkaampia miehiä....
kertokaa kokemuksii :D no, mä oon ollu yksillä nettitreffeillä, suomi24:n kautta tapasin ikäiseni pojan, mut me ei harrastettu seksiä. siitä pojasta tuli mulle kaveri, ollaan käyty kattoo keikkoja yms nykyään nähään kyl harvemmin sen kanssa.
http://sinkkutaivas.blogspot.fi/2015/03/netista-loytyy-yleensa-parempia.html
Ei ole noloa vaan netistä itse asiassa löytyy hyviä rakastajia!
Joo, täytynee kokeilla kun ei taida noi baarit olla mun juttu, en osaa olla siellä niin "esillä" eikä edes huvittaisi valvoa niin myöhään ja tuhlata rahoja. puhumattakaan seuraavan aamun olosta =D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:03"]
Joo, täytynee kokeilla kun ei taida noi baarit olla mun juttu, en osaa olla siellä niin "esillä" eikä edes huvittaisi valvoa niin myöhään ja tuhlata rahoja. puhumattakaan seuraavan aamun olosta =D
[/quote]
Joo, baarit on vähän so-n-so nykyisin, kun jengi ottaa paljon pohjia. Lisäksi olisi ihan mukava jos siellä pystyisi vaikka keskustelemaankin huutamatta. Netistä ensikontakti, kahville ja sitten tai seuraavalla kerralla eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:03"]
[/quote]
Joo, baarit on vähän so-n-so nykyisin, kun jengi ottaa paljon pohjia. Lisäksi olisi ihan mukava jos siellä pystyisi vaikka keskustelemaankin huutamatta. Netistä ensikontakti, kahville ja sitten tai seuraavalla kerralla eteenpäin.
[/quote]
Lisäyksenä vielä: jos tuntuu takertujatyypiltä, niin ei välttämättä omaan kotiin kannata tuoda.
Eikös yleensä netistä naiset etsi lähinnä seurustelukumppania?Et kai tuo pikkasen outoa on, epätoivoistakin.
mitä sivustoa olet harkinnut ap? voin ottaa suhun yhteyttä
Minullakin kokemusta varatuista nuorista miehistä
Ei yhtään nolompaa kuin miehellekkään. Mutta varmista, että ukot ei ole varattuja ennenkuin panet.
Kellään omaa kokemusta? vai löydättekö te muut yhdenillanjuttunne oikeasta elämästä?
Ei epätoivoinen vaan käytännöllinen. Jos ei ole itse mikään baarissa viihtyjä, niin ei ne kaikki potentiaaliset miehetkään ole.
up