Unien merkityksistä tietäjiä? Kodin sisällä satoi vettä
Omituinen uni. Katosta siis tuli sade läpi ihan joka suunnasta. Kuin sisällä olisi satanut vettä. Mitähän voisi merkitä?
Kommentit (11)
Muurisi lävitse satoi elämä. Sinä annat rakastaa itseäsi vihdoin. Vesi on elämä ja katto kuvastaa muuriasi. VIrvoitut ja alat voimaan hyvin. Jokin läpäisi suojasi.
Mitä katto tuo mieleesi? Entäpä talo? Millainen oli tunnelma? Mitä vesi merkitsee sinulle? Entä sade, mitä ajatuksia, tuntemuksia ja merkityksiä liität siihen?
Kukaan ei voi tulkita untasi puolestasi, vain avata mitä sinun unesi heissä herättää. Uni tuntee sinut, ja sinä unesi.
Olet nähnyt välillisesti perunoita, jotka ovat hedelmällisyyden symboleita. Luvassa on siis paljon lempeä alkutalveesi.
T: selvännäkijä Sari
Kuten edellä todettiin, koti olet sinä itse. Näihin on toisen vaikea antaa tulkintaa, sinun kannattaa miettiä, miten itse koit sen, että sinun sisässäsi satoi. Millainen oli tunnelma? Koitko sateen puhdistavana vai oliko se mielestäsi jotain ikävää jne.? Mihin asiaan tai ajankohtaiseen tilanteeseen itse liittäisit sen elämässäsi`?
Mieti myös esim. päästätkö sisääsi kaikki ympäristön vaikutteet tai muut ihmiset vaikuttamaan sinuun ilman, että suojaat itseäsi. Olisiko vahvemmat katto ja seinät tarpeen?
Olet huolissasi terveydentilastasi, tai alitajuntasi varoittaa että pitäisi olla.