Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän väliä lievässä flunssassa, muita?

Vierailija
16.11.2020 |

Viime aikoina olen ollut vähän väliä lievässä flunssassa. Tai niin, että lihaksia särkee, lämpöä hieman yli 37, kurkkukipua ja yskänkohtauksia. Olen käynyt jo kaksi kertaa koronatestissä, negatiivinen.

Nyt TAAS alkoi eilen kurkkukipu, tänään pahentunut tuo kurkkukipu, lämpöä ja yskänkohtauksia sekä pientä päänsärkyä. Ja aina hirveä voimaton, väsynyt olo.

Teen etätöitä ja vaikka työ ei ole fyysistä, aivot ei jaksa pelata kunnolla kun on kipeä olo.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona voi jäädä ns. "itämään" elimistöön ja tulee aina uudelleen ja uudelleen. Mulla on ihan sama ollut koko talven ja kesän, epäilen että on korona. Välillä ollut niin pahat oireetkin, mutta ne lähtee sitten onneksi äkkiä pois. Etätöissä niin ei ole saikkua tarvinnut, joten en ole testissä käynyt.

Vierailija
2/4 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona voi jäädä ns. "itämään" elimistöön ja tulee aina uudelleen ja uudelleen. Mulla on ihan sama ollut koko talven ja kesän, epäilen että on korona. Välillä ollut niin pahat oireetkin, mutta ne lähtee sitten onneksi äkkiä pois. Etätöissä niin ei ole saikkua tarvinnut, joten en ole testissä käynyt.

Tätä äitinikin veikkasi. Mulla oli maaliskuussa koronaoireet, mutta silloin ei vielä päässyt testeihin näin helposti kuin nyt. Podin kotona, eikä koskaan selvinnyt, oliko korona vai jotain muuta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Etätyö ei todellakaan tarkoita sitä että töitä tehdään myös sairaana, kuten ei myöskään sitä että töitä tehdään koko ajan, myös illalla ja viikonloppuna ja ollaan käytettävissä 24/7. Mitä luulette tapahtuvan niille jotka haluavat tehdä töitä vain silloin kun siitä maksetaan palkkaa ja olla rauhassa saikulla, jos suuri enemmistö omaksuu nämä tavat. 

Seuraus -> pomot katsoo että tunnollisesti ja sääntöjen mukaan toimivat jotka eivät koe välttämätöntä tarvetta polttaa itseään loppuun tekevät paljon vähemmän töitä kuin muut ja nämä voidaan ensimmäisissä YT neuvotteluissa potkaista pellolle. 

Vierailija
4/4 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Etätyö ei todellakaan tarkoita sitä että töitä tehdään myös sairaana, kuten ei myöskään sitä että töitä tehdään koko ajan, myös illalla ja viikonloppuna ja ollaan käytettävissä 24/7. Mitä luulette tapahtuvan niille jotka haluavat tehdä töitä vain silloin kun siitä maksetaan palkkaa ja olla rauhassa saikulla, jos suuri enemmistö omaksuu nämä tavat. 

Seuraus -> pomot katsoo että tunnollisesti ja sääntöjen mukaan toimivat jotka eivät koe välttämätöntä tarvetta polttaa itseään loppuun tekevät paljon vähemmän töitä kuin muut ja nämä voidaan ensimmäisissä YT neuvotteluissa potkaista pellolle. 

Pari vuotta koronaa ja talous alkaa olla siinä jamassa että täällä on jenkkiläinen kulttuuri jolloin sinunkaltaiset "tunnolliset saikuttajat" todellakin saa kenkää. Parempi olisi alkaa hommiin jos meinaa työpaikan säilyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi