Ei enää työtöntä vuokralaiseksi sijoitusasuntoon
Nykyinen vuokralainen jäi viimekuun alussa työttömäksi kun ei onnistunut saamaan uutta työtä edellisen määräaikaisen sopimuksen päätyttyä. Nyt vaatii lykkäystä vuokran maksuun että saa ensin rahaa Kelalta ja edellisen kuun vuokra on edelleen maksamatta, vaikka sitä kuun lopussa karhusin ajallaan kuten vuokrasopimukseen on yhdessä sovittu. Ei siis hemmetti näiden ihmisten kanssa mitä kusipäitä.
Kommentit (5)
Mulla on työtön vuokralaisena, ja joo, alussa jouduin odottelemaan vuokraa kun Kelan asumistukipäätöksessä kesti.
Tulivat kuitenkin takautuvasti kaikki, ja nyt varsin huojentava tilanne, Kelan mulle suoraan maksama asumistuki on jo yksistään isompi kuin asunnon vastike.
En tee siis tappiota, vaikka vuokralainen ei omaa osuuttaan maksaisikaan. On tosin kuuliaisesti maksanut ja muutenkin paras ja siistein vuokralainen joka mulla ollut.
Aivan totta. Me työttömät ollaan yhtä ja samaa massaa. Kaikki samanlaisia.
Meillä oli työtön nainen vuokralla ja oli paras ikinä.
Kela maksoi vuokran suoraan tilille ja kämppä oli siisti.
😘
Jännä että rikkaillakin jää vuokrat maksamatta. Mikään ei ole niin varma vuokra maksaja kuin kela "sossu" mut aina nämä paremmat ihmiset jaksaa kuvitella olevansa muiden yläpuolella vain siksi että ovat arvonnassa töitä saaneet.
Mitään riistoa en hyväksy.
T. Vuokralainen