Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää työtöntä vuokralaiseksi sijoitusasuntoon

Vierailija
16.11.2020 |

Nykyinen vuokralainen jäi viimekuun alussa työttömäksi kun ei onnistunut saamaan uutta työtä edellisen määräaikaisen sopimuksen päätyttyä. Nyt vaatii lykkäystä vuokran maksuun että saa ensin rahaa Kelalta ja edellisen kuun vuokra on edelleen maksamatta, vaikka sitä kuun lopussa karhusin ajallaan kuten vuokrasopimukseen on yhdessä sovittu. Ei siis hemmetti näiden ihmisten kanssa mitä kusipäitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään riistoa en hyväksy.

T. Vuokralainen

Vierailija
2/5 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työtön vuokralaisena, ja joo, alussa jouduin odottelemaan vuokraa kun Kelan asumistukipäätöksessä kesti.

Tulivat kuitenkin takautuvasti kaikki, ja nyt varsin huojentava tilanne, Kelan mulle suoraan maksama asumistuki on jo yksistään isompi kuin asunnon vastike.

En tee siis tappiota, vaikka vuokralainen ei omaa osuuttaan maksaisikaan. On tosin kuuliaisesti maksanut ja muutenkin paras ja siistein vuokralainen joka mulla ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totta. Me työttömät ollaan yhtä ja samaa massaa. Kaikki samanlaisia.

Vierailija
4/5 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli työtön nainen vuokralla ja oli paras ikinä.

Kela maksoi vuokran suoraan tilille ja kämppä oli siisti.

😘

Vierailija
5/5 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että rikkaillakin jää vuokrat maksamatta. Mikään ei ole niin varma vuokra maksaja kuin kela "sossu" mut aina nämä paremmat ihmiset jaksaa kuvitella olevansa muiden yläpuolella vain siksi että ovat arvonnassa töitä saaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän