Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja täiden ehkäisyyn

Vierailija
15.03.2014 |

Hei, meillä on päiväkodissa ollut koko syksyn täitä. Ilmoituksia on tullut ja tuli taas nyt. Meillä ei ole täitä ollut ja olen tutkinut lastemme hiuksia jatkuvasti. Olemme ostaneet myös pajunkuorishampoota, jonka luvataan ehkäisevän tartuntoja. Oli kallista, kutta vaikuttaa riittoisalta. Pesemme sillä kaikkien hiukset n. Kerta viikko. Onko se riittävä, että toimii? Nyt olen laittanut pipot ja hanskat suoraan pakastimeen, kun tulevat päiväkodista. Ovat siellä yön yli. Huomasin, että on vielä jotakin suihketta, jota voisi käyttää ennalta ehkäisyyn? Olisiko mahdollisesti vieläpä selvityssuihketta, joka estäisi tartunnan saamista? Olen hieman hysteerinen asian suhteen. Meillä on monta lasta, joilla valtavat hiukset enkä haluaisi täitä meille. Kiitos toimivista vihjeistä täittömään elämään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap, ja mielestäni et tee turhaa työtä, jos tuo rauhoittaa sinua. Minulla on kerran opiskelija ollut täitä, tuli kesän au pair -keikalta, ja kamalaa oli. Hyviä vinkkejä teillä! Jokainen taplaa tyyliinsä...

Vierailija
22/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut myös hyvää jostain hiuksiin suihkutettavasta hoitoaineesta, jossa on paljon silikonia. Ikävä kyllä en merkkiä tunne eikä todellakaan ole mikään luonnontuote, mutta tuo silikoni tekee hiukset niin liukkaiksi ettei täit pysy kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi on ainut varma ehkäisykeino myös täitä vastaan. Sen kun kietaiset pään yli, niin ei tartu.

Tiedän, nukkumaanmenoaika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi