Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
minkä laisista miehistä naiset tykkäävät ;)
15.03.2014 |
olen vähän yli 170cm painan noin 65kg ja olen 18, hiusten väri vaalea ja minulla on siniset silmät ;)
Kommentit (22)
Tykkään urheilullisista(pl.sikaniskabodarit, kestävyysurheilijaluikut), luotettavista ja huumorintajuisista miehistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:32"]
laitoin aikanaan msn saitille profiiliin kaikki hyvät puolet kerralla näkyviin, mutta kun ei se homma toiminut niinkään.... Silloin kaikki luuli:
a) valehtelija
b) provo
c) itsekeskeinen paskiainen
vierailija 3
[/quote]
Hmm.... Mikshän ne sellasta luuli... Olisko siihen ollut joku syy kenties?
[/quote]
Kyllä siihen on syynsä. Mitä itse ajattelisit jos profiilissa lukee etusivulla fiksu, akateeminen, hyvät tulot (yli 4tonnia käteen kk) oma velaton asunto keskustassa isolla kirkolla, purjehtii (oma purjevene) , liikuntaa 4 krt viiko, ok näköinen, 173/76kg , ei juo , ei polta, oikeasti keskustelutaitoinen, kesämökit ja autot maksettu yms yms ...
-eihän tämä voi olla totta ja jos on niin mies on täys kusipää koska haluaa hoikan naisen...
[/quote] Entäs tämmönen mies tytöt, innostaako? (kopioitu toisesta topikista )[/quote]Velattomuuden ihannointi kertoo että tyyppi on sairaaloisen turvallisuushakuinen. Varsinkin nyt kun lainraha on halpaa.
Naiset tykkäävät enmmän arvaamattomista ja jännittävistä miehistä.