Aborttiin vaaditaan kuulemma tukihenkilö mukaan. Minulla ei ole ketään.
Olen raiskauksen seurauksena raskaana. Kukaan ystävistäni joille olen kertonut asiasta, ei suostu tueksi.
Kommentit (15)
oi ikävää, näin punnitaan ystävät. Mahtaisiko raiskauksen uhrit- tukiverkoston kautta saada paua?
Surullinen tilanne :/ Itse jouduin tekemään pari vuotta sitten abortin ulkomailla ja sairaalassa oli tosi tarkka sääntö että jonkun tukihenkilön on pakko tulla mukaan/hakemaan sieltä. Mulla ei ollut ketään ihmistä siellä kelle voisin kertoa joten oli aika hankalaa, lopulta sitten suunnilleen kiistelin asiasta ja pääsin lähtemään yksin yhden paperin allekirjoittamalla. Ei ollut kiva kokemus.
Tosi outoa että sun kaverit käyttäytyy noin!? Tulisin tueksesi jos voisin. Voit kyllä kysyä sairaalasta että onko toi loppujen lopuksi niin pakollinen käytäntö, jos lepäilet siellä vähän operaation jälkeen niin selviäisit varmaan yksin kotiin esim taksilla?
mikään ei oikeuta sinua lapsenmurhaan. synnytä lapsi ja anna vaikka pois. on paljon ihmisiä, jotka rakastaa ja toivoo lasta. älä rankaise lasta raiskaajan teosta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:28"]mikään ei oikeuta sinua lapsenmurhaan. synnytä lapsi ja anna vaikka pois. on paljon ihmisiä, jotka rakastaa ja toivoo lasta. älä rankaise lasta raiskaajan teosta.
[/quote
Ja valtavasti lapsia, jotka jo tarvitsevat kodin. Se on sikiö, solumöykky, ei lapsi.5635
Minä olen käynyt abortissa yksin. Valehtelin sairaalassa että äitini tulee kotiin tueksi kun otan lääkkeet. Oli kyllä tosi kurja kokemus yksin. sitten kun homma meni vielä pieleen ja jouduin kaavintaan :(
Kaavinnasta ei sitten pääsekään yksin pois.... Nolotti soittaa kaveri hakemaan pois sieltä.
Ei kaikilla vaan ole läheisiä - ei tällaiseen tilanteeseen mitään lapsia tehdä joten oli ihan oikea ratkaisu.
Lahdessa. Olen lestadiolainen, suvulta ei saa tukea vaan ajatukset samat kuin vastaaja 5:llä
No sanot ettet voi tehdä osittaista kotikeskeytystä ja jos tehdään kaavinta niin et voi lähteä samana päivänä pois vaan jäät sotten osastolle seuraavaan aamuun.
Tilanteesi on kyllä vaikea, mutta ei mahdoton. Päätös on viimekädessä sinun. Jos päätät tehdä sen, voi olla että joudut ottamaan etäisyyttä. Paljonkin.
Voisitkohan saada apua jostain paikallisesta tukiyhdistyksestä? Olen pahoillani tilanteesi vuoksi, on varmasti vaikea tilanne ja ystävien tuki olisi tarpeeseen. Tulisin avuksesi mutta asun liian kaukana. Voimia ja lämmin ajatus sinulle.
Siitä on njo vuosia aikaa ja silloin ei puhuttu mitään tukihenkilöstä. Yksin menin ja yksin tulin ja en tarvinnut ketään. Ei tullut masennusta, ajattelin sen niin järjellä kuin suinkin. Toki juttelin siitä ainakin parin kaverin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:55"]Lapsenmurhaaja! Ei ole lapsen vika että olet antanut vääriä singaaleja.
[/quote]
Oineesti painu vittuun tästä ketjusta maho lehmä!! Mene vaikka tekemään pari hoitsu avausta!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:55"]Lapsenmurhaaja! Ei ole lapsen vika että olet antanut vääriä singaaleja.
[/quote]
Pidä vittu pääsi kiinni! Toivottavasti sut raiskataan eikä normaaleja kunnon ihmisiä!
Ap älä välitä noista paskoista! Toivottavasti saat jonkun mukaasi, minäkin tulisin ellen asuisi näin kaukana! :(
Sulle on käynyt erittäin ikävästi. Kirjoitit, että olet lestadiolainen. Jos olet uskossa, niin selviät voittajana tässä asiassa. Jos teet abortin, niin raiskaaja ja sielunvihollien voittaa tässä asiassa. Voit Jeesuksen kanssa olla kaiken tämän yläpuolella ja voittaa. Mene eteenpäin rukoillen, niin kuin Isä meidän- rukouksessa sanotaan, "tapahtukoon sinun tahtosi". Tee kaikesta huolimatta tässäkin tilanteessa se, mikä on oikein, vaikka se on vaikeaa. Jumalalle on kaikki mahdollista. Muista rukoilla! Siunausta!
J-P
Tyhmiä ystäviä sinulla, en voi muuta sanoa :<
Minä tulen. Missä asut? Kamalia kavereita! :(