Miehellä ripuli:(
Onko pk-seudulla nyt ripulia liikenteessä? Vaikka kaipa sitä on aina...
Mutta joo, miehellä alkoi tänään aavistuksenomaisella pääkivulla ja "jotenkin oudolla" ololla tuo, lämpöä hieman iltapäivällä ja nyt on päivän viidennellä "kuralla".
Että minä inhoan vatsatauteja, mutta toki mieluummin ripuli kuin oksentelu. Toiv ei vaan tartu lapsiin tai minuunkaan, en voisi olla nyt opiskeluistani pois kun 7 tenttiä seur 1,5vkon aikana..
Kommentit (3)
Kuulostaapa "kivalle" :/
Lääkekätköistä löytyy Imodiumia, lääkehiiltä ja Floridral-ripulijauhetta, täytyy miehen aloittaa niistä ainakin Imodiumin nauttiminen. Ja ehkä tuon Floridlaninkin, ei se ole huolehtinut nesteytyksestään yhtään tänään.
ap
Mulla ollut ripuli keskiviikosta asti. Alkoi nopeasti ja aluksi oli myös kuumetta. Nyt jo vähän helpottamassa, mutta olo erittäin uupunut. Pk-seudulla myös.
Mulla oli ilmeisesti norovirus tässä hiljattain, oli kyllä ilkeä tauti mutta onneksi kesti vain noin vuorokauden, kun Imodium-ripulilääkkeellä ja Samarinillä lääkitsin heti alusta asti. Mullakin alkoi vähän oudolla ololla, sitten tuli pari yskittäistä oksennusta, kutienkin olo tuntui ihan ok:lta jo, mutta sitten tulikin noin puolen vuorokauden aivan uskomaton ripuli, jona kirjaimellisesti paskaa vain valui takapuolesta ilman että voin sille mitään.