Naiset viettää liikaa aikaa ruokasalilla ja liian vähän kuntosalilla
Turhan monella on aikalailla ihraa kropassa. Kolme kertaa viikossa käytte kuntoilemassa, yhteensä viisi tuntia lämmittelyineen, tekisi ihmeitä. Mutta silti naiset pillastuu kun sanoo siitä.
Kommentit (53)
Sinä päivänä kun haluan seurustella toisen ihmisen lihasten kanssa niin lupaan tehdä aloittajan neuvon mukaisesti. Sitten keskustelen lihasten kanssa, kyselen niiden vointia, kerron niille mitä mun lihakset ajattelee ja harrastan lihasten tykkäämiä harrastuksia. Iihanaaa varmaan, musta tulee taatusti onnellinen!
Olen ihan hoikka, mutta en käy kuntosalilla. Kaiveleeko tämä sinua myös, ap?
Miksi näitä aloittajan kaltaisia ihmisiä ahdistaa se että kaikkia ei kiinnosta olla laihoja. Jos ihmiset oikeasti haluaisivat laihtua he laihduttaisivat, mutta kaikkia ei välttämättä kiinnosta sen ap:n mieli pide paskan vertaa. Se on vaikea asia tajuta.
Olen sitä mieltä että jos ihmisellä on itsellään ulkonäkö ongelmia (sellaisa joita joko myöntää olevan tai ei myönnä olevan) niin sellainen on myös koko ajan kadulla näkemässä rumuutta toisissa ja kyttäämässä toisten vikoja. Minua ei kiinnosta kaupassa käydessäni arvostella mielessäni toisten painoa tms. Olen tyytyväinen itseeni, enkä ole ruma läski.
marketeissa asioivat perheet pääsääntöisesti : ylipainoinen nainen ( ikä n. 28-34 v) hoikka tai jopa urheilullinen mies, 2 lasta.
Ostokset: lihapiirakoita, vanukkaita, valmispizzaa, vaaleaa leipää, limpparia. Hedelmä- ja vihannesosastolta on mukaan lähtenyt pussillinen banaaneja.
Puuhamaa on myös hyvä paikka kesäisin tarkkailla suomalaisten perheenäitien painotilannetta. Ei ole lasten katseltavaa, ei. :D
marketeissa asioivat perheet pääsääntöisesti : ylipainoinen nainen ( ikä n. 28-34 v) hoikka tai jopa urheilullinen mies, 2 lasta.
Ostokset: lihapiirakoita, vanukkaita, valmispizzaa, vaaleaa leipää, limpparia. Hedelmä- ja vihannesosastolta on mukaan lähtenyt pussillinen banaaneja.
Puuhamaa on myös hyvä paikka kesäisin tarkkailla suomalaisten perheenäitien painotilannetta. Ei ole lasten katseltavaa, ei. :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 18:48"]
Sama homma on muuten miehillä.
[/quote]
Todellakin?
Jeps. Arvaas kakkonen mihin ap matkaa nyt iltaseiskalta? Grillille vai salille? Myöhemmin keväällä tulee kuvioihin 15-kilometriset kävelyt.
Sun oma naisesi on kaunis, hoikka ja timmi. Eikö siinä ole jo ihan tarpeeksi? Mitä väliä sillä on, miltä muut, ventovieraat naiset näyttävät? Pääasia että omassa parisuhteessa ulkonäköasiat ovat kunnossa.
Mä käyn ensin salilla ja sitten haen limsaa ja pizzaa.
Minä en ainakaan kaipaa aloittajan tai hänen kaltaistensa hyväksyntää millään tavalla. Olen tyytyväinen itseeni tällaisenaan, mutta sitähän ei saa sanoa koska aloittaja pillastuu siitä ja syyttää itsepetokseksi ja valeeksi. Ei voi olla tyytyväinen itseensä jos ei näytä fitnessmallilta niinhän.
Meinasin että pulskia miehiä on vähintään yhtä paljon kuin naisia. :D
Mä menisin todellakin salille nyt jos tää nuha ei riivais mua.
T: 2
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 18:46"]Turhan monella on aikalailla ihraa kropassa. Kolme kertaa viikossa käytte kuntoilemassa, yhteensä viisi tuntia lämmittelyineen, tekisi ihmeitä. Mutta silti naiset pillastuu kun sanoo siitä.[/quote]
Eipä tähän voi mitään lisätä. Totta joka sana.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 18:53"]Minä en ainakaan kaipaa aloittajan tai hänen kaltaistensa hyväksyntää millään tavalla. Olen tyytyväinen itseeni tällaisenaan, mutta sitähän ei saa sanoa koska aloittaja pillastuu siitä ja syyttää itsepetokseksi ja valeeksi. Ei voi olla tyytyväinen itseensä jos ei näytä fitnessmallilta niinhän.
[/quote]
Kiva sulle että voit uskotella olevasi tyytyväinen kun olet ihrainen paska.
Njooh, Suomessa ylipaino on nimenomaan miesten ongelma, ei naisten.
Totta. Mä vihaan kuntosaleja, mutta ruoka on intohimoni. Ja silti juoksen tunnin päivittäin. Lähe lenkille, niin unohtuu muiden läskit hetkessä!
Kiitos, kävisin mielelläni. Vaan kun se ajan järjestämine on niin hankalaa. Mies kyllä huitelee omissa harrastuksissaa 3 kertaa viikossa + viikonlopputrnaukset päälle. Miehet ei paljoa pode huonoa omaatuntoa kun omat pois perheen parista. On se niin väärin.
Kuten sanoin, kunnon kävelylenkit aloitan vasta kesäkuussa. Ongelman välttäjät ja tekosyiden keksijät ei vaan halua katsoa omaa ongelmaa silmiin.
Katukuvassa näyttäisi olevan enemmän ylipainoisia naisia (jopa nuoria tyttöjä) kuin miehiä. Tämä siis täysin puolueeton NAISEN näkemys asiasta.
Mä oon ihan sitä mieltä, että perus kunnosta on hyvä pitää huolta. Mutta lähinnä uskon hyötyliikuntaan. Sitten on ihmisiä jotka nauttii esimerkiks salillä käymisestä, mutta kun ihmiset on vaan erilaisia ja toiset ei kertakaikkiaan nauti urheilusta. Joten jos on perus kunnossa ja harrastaa hyötyliikuntaa niin MIKSI pitäisi lähteä viellä erikseen johonkin kuntosalille jos siitä ei tosiaan pidä?
Ihme juttu nykyään, kun harrastuksiksikin tunnutaan laskevan vaan zumba ja kuntosali. -.- Mua ei koskaan ole kiinnostanut lähteä mihinkään kuntosalille tai zumbaan hikoilemaan. Mä harrastan leivontaa, mehiläisvahamaalausta ja juoksua. Useimmiten juoksua, koska se on helpointa lapsiperheessä ja pääsee kotoolta pois.
Ja mun mielestä pitää myös muistaa se, että hoikka ei ole aina hyväkuntoinen ja terveellisesti elävä, eikä lihava ole aina huonokuntoinen ja epäterveellisesti elävä. Ne kun ei kulje kuitenkaan käsikädessä.