Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka onnellisia ulkomaalaisen kanssa

Vierailija
15.03.2014 |

Jakakaa tarinanne. Ideana on levittää positiivisempaa kuvaa parisuhteista, joissa toinen ei ole suomalainen syntyperältään.

Esim. missä tapasitte? Kauanko olette olleet yhdessä/naimisissa? Onko lapsia? Asutteko Suomessa/ulkomailla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta yhdessä, vauva tulossa, asumme ulkomailla. Olen maailman onnellisin nainen. Tunnen oloni rakastetuksi, prinsessaksi ja arvostetuksi.

Vierailija
2/8 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisonsa kansalaisuuden saa myös paljastaa :)

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 15 vuotta, naimisissa 13. Asumme ulkomailla, kaksi lasta.

Vierailija
4/8 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin Suomessa ja asutaan täällä myös.Mies ostelee minulle kukkia ja lahjoja ja on muutenkin huomaavainen.Hän hoitaa lastani ja on aivan ihana isä hälle.Nukuin tänään päikkärit ja heräsin kun mieheni puhui, noh vähän suomea murtaen ja kuuntelin aikani, ennenkuin tajusin että siellä se olkkarissa se lukee lapselleni kirjaa.Huvitti kun luki sanan ihan->ihana.

Vierailija
5/8 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 18:22"]

Jakakaa tarinanne. Ideana on levittää positiivisempaa kuvaa parisuhteista, joissa toinen ei ole suomalainen syntyperältään.

Esim. missä tapasitte? Kauanko olette olleet yhdessä/naimisissa? Onko lapsia? Asutteko Suomessa/ulkomailla?

[/quote] Kenelle aiot tata kuvaa levitella. Jaa ensin itse tarinasi, mika on osoittesi ja nimesi? Oletko parisuhteessa/ mies ulkomaalainen/kansallisuus?

Vierailija
6/8 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kirjan lukija on virolainen, osittain venäläisillä juurilla :) Mun armastus.

Vierailija
7/8 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asutaan, mies on amerikkalainen. Kiltti, huomaavainen ja hellä ja rikas. Lasta yritetään.

Vierailija
8/8 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 18:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 18:22"]

[/quote] Kenelle aiot tata kuvaa levitella. Jaa ensin itse tarinasi, mika on osoittesi ja nimesi? Oletko parisuhteessa/ mies ulkomaalainen/kansallisuus?

[/quote]

Suomalaisille! Kyllä, itse olen aviossa ulkomaalaisen miehen kanssa, asumme Ranskassa. Inhottaa järkyttävä kielteisyys ulkomaalaisia kohtaan Suomessa. 

Mieheni suvussa naisia kohdellaan kauniisti, miljoona kertaa paremmin kuin sukulaisillani/tutuillani Suomessa. Esim. meillä mies kokkaa ja siivoaa (siis aina pyytämättä) ahkerammin kuin minä, minä hoidan taas perheen uudet hankinnat ym.

Mieheni on marokosta kotoisin, mutta asunu vuosikymmenen verran Ranskassa.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi