Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks jotkut naiset luulee näyttävänsä hyviltä

Vierailija
15.03.2014 |

alipainoisina? Enkä nyt tässä tarkoita edes mitään anorektikoita, vaan naisia, jotka jostain syystä ovat laihtuneet/laihduttaneet selvästi. Pukeutumisesta yleensä huomaa, miten haluavat tuoda esiin laihuuttaan. Kun paino menee liian alas, niin kasvonpiirteet terävöityy ja kaula ja käsivarret näyttää pahalta. Liika hoikkuus myös vanhentaa. Olen itsekin stressaavassa elämäntilanteessa laihtunut liikaa, enkä todellakaan näyttänyt hyvältä silloin. Nytkin olen hoikka, mutta en liian ja näytän monien mielestä paljon paremmalta kuin 5kg laihempana. Esim. tuo supermarjokin näyttäisi paljon paremmalta, jos saisi 5kg lisää painoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mun mielestä kaikilla on oikeus ajatella olevansa hyvännäköisiä ja olla tyytyväisiä itseensä, painosta ja muista seikoista riippumatta.

Vierailija
2/12 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänteinen kaula ja törröttävät solisluut eivät kaunista ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on jo kropaltaan laihoja ja pieni ruokaisia. Miten heidän täytyisi pukeutua, ettei laihuus korostuisi? Liian isot vaatteet saavat näyttämään hyvin hoikalta. Sopivat/vartalon myönteisen vaatteet korostavat laihuutta. Kaikki ei vaan saa painoa nostettua ja siihen voi olla monenlaisia syitä.

Vierailija
4/12 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 15:13"]

Jänteinen kaula ja törröttävät solisluut eivät kaunista ketään.

[/quote]
Läskikaula ja sikaniskakos kaunistaa?

Vierailija
5/12 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-,-

En mahda itselleni mitään. Oli lihava tai kaunis, eikö olekin upeaa että pitää itseään kauniina ja kantaa itsensä nätisti?

T. 163 cm ja 49-50 kg kiva ois saada kiloja!

Ehkä iän myötä... Kohta mittariin tuleekin 24

Vierailija
6/12 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on pelkästään hyvä juttu, kun joku kokee näyttävänsä hyvältä. Ihan sama, mitä mieltä muut ovat.

Vierailija
7/12 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on myös luonnostaan laihoja ja isoruokaisia. :D Kuten minä. Massaa ei kerry. Valitettavasti. T. 157 cm, 42 kg. 

Vierailija
8/12 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä joku/jotkut laittelee miinuksia ihan asiallisille viesteille? :o En ymmärrä. Itse ilmaisin tuossa että en liho helposti, ja heti ilmestyi miinus. Joku on kateellinen?  

Vierailija
9/12 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 15:37"]

Miks ihmeessä joku/jotkut laittelee miinuksia ihan asiallisille viesteille? :o En ymmärrä. Itse ilmaisin tuossa että en liho helposti, ja heti ilmestyi miinus. Joku on kateellinen?  

[/quote]

Mietin ihan samaa kun joku on miinustanut ekan vastauksen. Taitaa jotakuta häiritä se ettei kaikkia kiinnosta muiden arvosteleminen.

Vierailija
10/12 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 15:37"]

[/quote]

Tätä mietin itsekin usein, olen todellakin kateellinen ihmisille jotka eivät vaan liho, itse saan treenata tosi kovaa ja katsoa joka suupalan että pysyn normaalipainossa (en silti miinustele täällä hoikkien viestejä :D). Muistan kun joku sanoi joskus, että ainoa asia mistä hänen ei ole koskaan tarvinnut stressata, on paino, koska hän on niin hoikka luonnostaan. Mietin että "no mitä toi ihminen sitten voi stressata?!" kun oma stressi aiheutuu 90-prosenttisesti ruuasta/painosta jne. Mutta sitten mietin, että itse en ole koskaan joutunut stressaamaan esim. siitä, olenko tarpeeksi älykäs, olenko rakastettu, olenko terve, olenko tarpeeksi hyvä koulussa/työssä/harrastuksissani... että on tässä ilonaiheitakin, vaikka painoon liittyvästä stressistä tuskin koskaan olen vapaa :)

Vierailija
11/12 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö oikein että sinua häiritsee, että joku kokee olevansa hyvännäköinen? Millä tavalla tämä on sinulta tai joltain muulta pois? 

Vierailija
12/12 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin hoikkana ja pienenä minä olen "joutunut" stressaamaan muun muassa rintojen pienuutta ja sitä kun ihmiset eivät aina käsitä että olen aikuinen, vaikka olenkin pieni. Se on joskus todella nöyryyttävää. Mieluusti vaihtaisin omat stressinaiheeni helpommin lihoavaan kroppaan. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä