Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Influenssarokote loppunut apteekeista Tampereella

Vierailija
16.11.2020 |

Uusia annoksia ei tule. Eli riskiryhmiin kuulumattomat eivät saa rokotetta tänä vuonna enää lainkaan. Hyvin hoidettu homma varsinkin työterveydessä aloilla, joissa pakko käydä töissä eikä etäilyyn ole mahdollisuutta. Miten tämä hoidettiin näin huonosti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen tuon vain hyvänä asiana. Rokotekattavuus on ennennäkemätön ja tänä vuonna myös koronatoimet ehkäisevät myös influenssatartuntoja. Tulee todennäköisesti erittäin laimea influenssakausi.

Vierailija
2/12 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tuo lohduttaa vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vain varaa TK:hon aikaa? Sieltä saa kyllä rokotteen vaikka ei kuulu riskiryhmiin. Minulle sanoivat nimenomaan Tampereella että käytännössä jokaisen lähipiirissä on riskiryhmäläinen ja rokottavat kyllä ihan kaikki halukkaat. Eivät tuon vuoksi kirjoittaneet reseptiä rokotteeseen vaikka olisin sen ollut valmis maksamaan itse.

Vierailija
4/12 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit varannut terveysasemalle rokoteajan. Minä saan läheiseni sairauden vuoksi rokotteen ilmaiseksi.

Vierailija
5/12 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasinkin, mutta koska en ole riskiryhmäläinen, pitäisi rokote hankkia ohjeiden mukaan itse. Sitä vain ei ole enää missään apteekeissa. Miksi ihmeessä annetaan ohjeita, jos niitä ei tarvitse noudattaa?

Vierailija
6/12 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää itse ostaa apteekista, kun rokotuksen saa terveysasemalta?

Vierailija
7/12 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nääsitty sieltä.

Vierailija
8/12 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten homma on siis hoidettu huonosti? Ainahan näin on tehty eikä erityistä kiinnostusta rokotukseen ole ollut, niitä on jäänyt tuhansittain yli.

Ennenhän noita on lähinnä vältelty jopa sairaanhoitajien taholta, koska luullaan että niistä saa flunssakierteen, narkolepsian, valtavasti alumiinia, autismin jne.

Vierailija
9/12 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mehiläisestä saa. Niillä on kai omat varastot. Maksoi 39,-

Vierailija
10/12 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotuksen saa terkusta vain riskiryhmäläiset. Muiden pitää ostaa se itse ja viedä terkkuun, missä se annetaan. Työterveydestä ei saa enää Mehiläisestä eikä Terveystalosta. Loppu.

Vierailija
11/12 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten homma on siis hoidettu huonosti? Ainahan näin on tehty eikä erityistä kiinnostusta rokotukseen ole ollut, niitä on jäänyt tuhansittain yli.

Ennenhän noita on lähinnä vältelty jopa sairaanhoitajien taholta, koska luullaan että niistä saa flunssakierteen, narkolepsian, valtavasti alumiinia, autismin jne.

Hoidettu huonosti, että et saa sitä mistään nyt, jos et kuulu riskiryhmiin. Vain julkisella puolella eli terveyskeskuksissa on rokotetta, mutta antavat vain riskiryhmäläisille.

Vierailija
12/12 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotuksen saa terkusta vain riskiryhmäläiset. Muiden pitää ostaa se itse ja viedä terkkuun, missä se annetaan. Työterveydestä ei saa enää Mehiläisestä eikä Terveystalosta. Loppu.

Ei ainakaan Vantaan terveysaseman sivuilla sanota mitään siitä, että rokote pitäisi hakea apteekista.