Minua jotenkin ällöttää naisen isot jalat
En tiedä miksi. Tuskin ne sen pahemmalle haisee kuin pienemmätkään jalat. Toivoisin kumppanillani olevan pienet tai enintään koon 38 jalat, jos valita saisin. Muut asiat painavat kuitenkin vaakakupissa enemmän, joten kumppanilla on sen kokoiset jalat kuin on. En valitse sillä perusteella.
Kommentit (22)
Toivottavasti olet hyvin nuori ja iän karttuessa ymmärrät, että ihmisiä on erilaisia. Kaikista omista mieltymyksistä ei kannata avautua.
Mua ällöttää miesten pienet kullit (alle 20 cm).
Se on hyvä. Pysy loitolla, tai tallon sinut.
Miksi halusit jakaa tämän kanssamme? T. Sirojalkainen nainen, naimisissa jalkafetistin kanssa
Niinhän se vanha suomalainen viisauskin sanoo, että parempi ison tossun alla kuin taivasalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi halusit jakaa tämän kanssamme? T. Sirojalkainen nainen, naimisissa jalkafetistin kanssa
Varmaan samasta syystä, kuin sinä tunsit tarvetta kertoa omasta jakafetistikumppanistasi.
(ei ap)
Minua taas ällöttää kaikki alle 190cm miehet.
Tolle sairaudelle on nimikin: Elvis syndrooma.
Miksi ap dissataan näin? Hänhän sanoi ettei edes valitse kumppaniaan tällä perusteella.
Ymmärrän täysin ap:n ällötyksen. Minua ällöttää yleisesti jalat, varsinkin jos on rumat varpaat / naisella iso jalka. Ja olen nainen itsekin. Jalat on vaan jotenkin luotaantyöntäviä, varsinkin isot sellaiset naisella.
Sitä paitsi tälläkin on varmaan jokin biologinen selitys olemassa. Onhan esim Kiinassa pidetty vuosituhansien ajan pieniä jalkoja kauneuden merkkinä. Ja en ole itse pienijalkainen, joten älkää nyt alkako huudella.
Minua oksettaa leveä lantio ja isot tissit
Ihana ❤️ja kiitos päivän nauruista. 🤣On sitä sitten mille vanhana suapi nauraa. 😂
Mua aidosti inhottaa miesten pienet jalat. Vielä jos on semmoset pikkuruiset tanssikengän näköiset kengät. Tai jos kävelee varpaat sisäänpäin kiertyen, tai oudosti varpasillaan.
Mua inhottaa ohuet huulet. Ei niitä voi suudella.
Vierailija kirjoitti:
Mua inhottaa ohuet huulet. Ei niitä voi suudella.
Mielummin huuleton kuin täyteaineankkahuuli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap dissataan näin? Hänhän sanoi ettei edes valitse kumppaniaan tällä perusteella.
Ymmärrän täysin ap:n ällötyksen. Minua ällöttää yleisesti jalat, varsinkin jos on rumat varpaat / naisella iso jalka. Ja olen nainen itsekin. Jalat on vaan jotenkin luotaantyöntäviä, varsinkin isot sellaiset naisella.
Sitä paitsi tälläkin on varmaan jokin biologinen selitys olemassa. Onhan esim Kiinassa pidetty vuosituhansien ajan pieniä jalkoja kauneuden merkkinä. Ja en ole itse pienijalkainen, joten älkää nyt alkako huudella.
Tuo Kiinan sairas jalkojen sitominen (sitominen on itse asiassa aivan liian lievä ilmaisu, tosiasiassa ennen sitä sitomista tyttölapsen jalan luut murskattiin että jalka pystyttiin taivuttamaan ja sitomaan) jolla naisista tehtiin liikuntavammaisia, alkoi siitä, että eräällä keisarilla oli jalkafetissi ja hän oli onnistunut löytämään rakastajattareksi teinitytön, jolla oli poikkeuksellisen pienet jalat. Tästä sitten alkoi tämä kammottava "muoti". Naisten alistaminenhan tuossa oli taustalla, nainen jolla on sitomisen seurauksena epämuodostuneet jalat on avuton, hän ei pääse pakoon.
Jos sun muija on 183 cm pitkä ja sen jalka on 38 niin jossain kusee. Mut hyvä provo.