Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies otti salaa musta alastonkuvan!

Vierailija
15.03.2014 |

Pyysin poistamaan sen heti ja sanoin että kuten tiedät, mun seksuaalista itsemääräämisoikeutta on liian usein mitätöity (mies tietää että mut on raiskattu monta kertaa). Miehen mielestä joku muu olis tykännyt ja että mulla on nuttura kireellä.

"Huh huh, uskomatonta että rinnastat nää".

Musta tuntuu tosi pahalta, että mun oma aviomies kunnioittaa näin vähän mua eikä varsinkaan ymmärrä miltä tuntuu :( mutisi vielä päälle jotain että varmaan löytyy joku joka saa kuvata, vai sanoikohan että hän saa kuvata.

Että niin, onkohan mulla vaan nuttura kireellä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta, niin mun mielestä ihan selvää, et mies toimi väärin ja varsinkin siinä vaiheessa kun huomas ap:n reaktion! Silloin olis viimeistään pitänyt ottaa takapakkia, mut ei, ukkohan lisää suolaa haavoihin.

Raiskauksiin tarvitaan yksi syy: Se tekijä!

Vierailija
22/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:07"]

Oletteko sitä mieltä että mies toimi asiallisesti? Lapsi kaatoi limun lattialle enkä ollut pukeutunut, kun menin heti siivoamaan ja kun pyllistin mies otti kuvan. Mun mielestä tosi törkeää!

Ap

[/quote]

Hahahhaaha  päivän naurut kun kuvittelin tilanteen mielessäni.. majava kurkistamassa rmeellä ja mies ottaa kuvan.  :D  :D   lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:16"]

Ei tuossa kuvaamisessa mitään "väärää" ole, pientä hauskuuttelua vaan. Tietysti toisen pitää poistaa kuva jos niin halutaan.

Tuossa tilanteessa jonkun seksuaalisen itsemääräämisen vetäminen juttuun kuulostaa aika liioittelulta.

[/quote]

Ongelmakos tuo, postaa siinä tilanteessa ja kaivaa myöhemmin esiin palautustyökaluilla.Helppoa kuin heinänteko, kohta ap:n hanuri komeilee jollakin nettisaitilla :D .

Vierailija
24/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi toimi asiattomasti ja itse asiassa laittomasti. 

Vierailija
25/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava "mies".

Vierailija
26/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kekkaloit alasti?

Hyi iso matami

Vierailija
27/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan mieheni tekevän tuollaista! Mitähän muuta ap:n mies kuvaa salaa? Hyi. Ei muuta kuin rikosilmoitus ja ukko pihalle.

Vierailija
28/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:51"]En voisi kuvitellakaan mieheni tekevän tuollaista! Mitähän muuta ap:n mies kuvaa salaa? Hyi. Ei muuta kuin rikosilmoitus ja ukko pihalle.

[/quote]

Siis mitä vittua?

Vierailija
29/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 14:51"]En voisi kuvitellakaan mieheni tekevän tuollaista! Mitähän muuta ap:n mies kuvaa salaa? Hyi. Ei muuta kuin rikosilmoitus ja ukko pihalle.

[/quote]

Siis mitä vittua?

[/quote]

Niin? Salaa kuvaaminen ja kotirauhan rikkominen on rikos sekäm moraalisesti erittäin väärin.

Vierailija
30/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein. Siivoilit nakuna kotona. Lapsi heitti mehut lattialle. Mies kuvasi naapurin lehmää. Yhtäkkiä olitkin perse pitkällään lattialla, mies käänsi kameransa ahteriisi, ja lapsi kiljui mehuaan?

Vierailija
31/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaatkohan sä pitää vieläkään itsestäsi huolta, kun tuommoisen miehen olet valinnut?

Törkee mies.

Vierailija
32/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muata ei oteta edes pärstäkuvaa ilman lupaa. Mies hävetköön.

Vierailija
33/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:22"]

Kai te tiedätte, että kuvien poistaminen ei tuhoa niitä lopullisesti? Ne saa kyllä palautettua, esimerkiksi älypuhelimen seuraava omistaja voi tehdä näin...

[/quote]

Jos älypuhelimen muistiin ehtii tallentaa vaikka mitä siinä välissä, ei kuvasta varmasti löydy sellaista dataa, että sitä saisi luettua. Ainoa tilanne on, jos koko tiedoston sisällön päälle ei olisi tallennettu mitään muuta. Nyt kyseessä on älypuhelinten flash-muistit, ei vanhat magneetilla toimivat kiintolevyt tai levykkeet, joissa aina jää osa datasta, kun kaikkia bittejä ei käytetä.

Vierailija
34/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin suuttuisin jos ottaisi minusta alastonkuvan. Mutta enpä usko että ottaisi, tuntee minut niin hyvin. Mies taas itse on erilainen, kävelee koonakin ikkunoiden ohi alasti kun minä vedän kauhuissani verhoja eteen :D. 

Joka tapauksessa, minulla alkaa soimaan mielessä Jenni Vartiainen, "Kun me erottiin, sä laitoit minut nettiin, niin kuin luoja minut tarkoitti..." En siis todellakaan halua että yhtään kenelläkään on minusta alastonkuvaa tai muuten vain jotenkin noloa kuvaa.

Ystävän mies oli ottanut hänestä kuvan puskapissalla ja suoraan edestäpäin ja silloin olivat  vain nauraneet sitä vitsinä. Mutta eipä naurattanut enää sen jälkeen kun heillä alkoi menemään huonommi ja mies alkoi riitatilanteissa kiristämään naista että lataa kuvan kaikille hänen fabukavereille yhteisviestinä. Nainen oikeasti pelkäsi että örvellyskänneissä mies voisi tehdä sen. Onneksi sai itse myöhemmin tuhottua salaa kuvan, tosin eihän sitä tiedä onko siitä kopiota. Niin ja pari ei ole enää yhdessä.

Vierailija
35/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah taas näitä av-mammojen ongelmia! :) "mies räpsäs pebastani kuvan, nyt ihmisarvoani on syvästi loukattu ja harkitsen eroa..." MITÄ? :D

Vierailija
36/36 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:22"]

Kai te tiedätte, että kuvien poistaminen ei tuhoa niitä lopullisesti? Ne saa kyllä palautettua, esimerkiksi älypuhelimen seuraava omistaja voi tehdä näin...

[/quote]

Jos älypuhelimen muistiin ehtii tallentaa vaikka mitä siinä välissä, ei kuvasta varmasti löydy sellaista dataa, että sitä saisi luettua. Ainoa tilanne on, jos koko tiedoston sisällön päälle ei olisi tallennettu mitään muuta. Nyt kyseessä on älypuhelinten flash-muistit, ei vanhat magneetilla toimivat kiintolevyt tai levykkeet, joissa aina jää osa datasta, kun kaikkia bittejä ei käytetä.

[/quote]

Teoriassa on pieni mahdollisuus, että flash-muistin ohjain merkitsee osan muistia pois käytöstä, jolloin sen päälle ei enää kirjoiteta. Flashissähän tapahtuu pientä "kulumista" muistipiirin käyttöaikana. Toki on oltava äärimmäisen huono säkä, että tätä kautta jäisi kokonainen kuva pysyvästi muistiin. Jos koko muistin ylikirjoittaa pariin kertaan ennen myyntiä, on melkoinen lottovoitto löytää sieltä mitään.

Jos silti huolestuttaa, niin aina voi mäiskiä vasaralla muistipiirin pieniksi paloiksi ja polttaa muruset tulikuumalla hiilloksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä