Tyttöystävä etääntyy, pelkään että menetän hänet
Sanoi, ettei hänessä ole enää mitään tavoiteltavaa. Että on muuttunut itsestäänselvyydeksi ja tunteeni ovat hiipuneet. Tämä sen jälkeen, kun jätin muutamana iltana vastaamatta hänen hyvänyöntoivotuksiinsa. Eri osoitteissa asutaan siis vielä.
M26
Kommentit (19)
Jos olit jo nukkumassa ja jätit sen takia vastaamatta niin taitaa olla aika takertuva tyttöystävä sulla. Jos olit hereillä niin miksi et vastannut?
Sinulla on vielä paljon opittavaa naisista. Tehokkaimmin se tapahtuu juuri näin kantapään kautta.
M50
Kannattaako olla vastailematta tyttöystävälle?!
Melkein kaikki suhteet haalistuu ajan saatossa
Jätitkö sen takia, että olit jo nukkumassa vai siksi, ettei sinua vaan kiinnostanut? Jos jälkimmäisen tekee, niin ihan normaalia, että toinen tuntee itsensä huonommaksi, kuin aiemmin. Jos taas olit jo nukkumassa, niin koita selittää tuo asia vielä, että sinua väsyttää jo niihin aikoihin ja halusit nukkumaan ajoissa, jotta pääset aamulla ylös virkeänä ja jos tuota ei ymmärrä, niin kannattaa antaa olla.
Toivottavasti jättää. Käyttäydyt kusipäisesti.
Osta hänelle jotain kivaa, pyydä kauniisti anteeksi ja anna hyvää seksiä. Näillä itse leppyisin toistaiseksi.
Jos itse menen nukkumaan ennenkuin toinen on laittanut hyvänyöntoivotuksen, laitan sen tietenkin itse.
Taisit jättää tahallasi vastaamatta, mutta olit silti koko ajan aktiivisena WhatsAppissa? Tai luit viestit, mutta et vastannut. Silloin olet ääliö. Jos taas jo nukuit, niin tyttöystävä on ääliö.
Jätin vastaamatta kun kertoi vaan rakastavansa ja tahtoi nukkua sylikkäin, eli samat jutut, jotka olen kuullut moneen kertaan. Nyt kaduttaa, kun valitti kipeää selkäänsäkin minkä oli loukannut kaatuessaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No miksi jätit vastaamatta viesteihin?
Tämä! Kestää pari sekuntia näpyttää puhelimella hyvää yötä. Autocorrect voi jopa antaa sen automaattisesti, jolloin siihen menee sekunti. Kertoo PAALJON jos edes sitä ei viitsi tehdä.
Sait jo oikean vastauksen tuolta 50 v. mieheltä. Jos et jaksa vastata naiselle, nainen etsii jonkun joka jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Jätin vastaamatta kun kertoi vaan rakastavansa ja tahtoi nukkua sylikkäin, eli samat jutut, jotka olen kuullut moneen kertaan. Nyt kaduttaa, kun valitti kipeää selkäänsäkin minkä oli loukannut kaatuessaan.
Ap
Tuossahan se on ihan suoraan ilmaistuna.
"Jätin vastaamatta kun kertoi vaan rakastavansa ja tahtoi nukkua sylikkäin, eli samat jutut, jotka olen kuullut moneen kertaan."
Eli ap luki viestit, ei kiinnostanut tyttiksen rakastamiset ja ignoorasi viestit= pitää itsestäänselvyytenä. Tyttis oikeassa.
Näin käy, kun ei vastaa viesteihin.
Olet jo menettänyt hänet. Mullakin on ollut välinpitämätön poikaystävä. Jätin hänet lopulta kun elämääni tuli mies joka oli itse asiassa kiinnostunut jutuistani :o
Lähetä itse hänelle hyvänyöntoivotuksia. Katso, keksitkö parempia.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyse ei ole vain vastaamattomuudesta vaan usein siitä, että vastapuoli ei ole itse ilmaissut millään tavalla välittämistä pitkään aikaan.
Miehenä se on ehkä tylsää saman toistamista, mutta jos käännät asian toisin päin, hän on epävarma tunteistasi ja kaipaisi vahvistusta sinulta.
No miksi jätit vastaamatta viesteihin?