Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä etääntyy, pelkään että menetän hänet

Vierailija
16.11.2020 |

Sanoi, ettei hänessä ole enää mitään tavoiteltavaa. Että on muuttunut itsestäänselvyydeksi ja tunteeni ovat hiipuneet. Tämä sen jälkeen, kun jätin muutamana iltana vastaamatta hänen hyvänyöntoivotuksiinsa. Eri osoitteissa asutaan siis vielä.

M26

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi jätit vastaamatta viesteihin?

Vierailija
2/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit jo nukkumassa ja jätit sen takia vastaamatta niin taitaa olla aika takertuva tyttöystävä sulla. Jos olit hereillä niin miksi et vastannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastannut hänelle?

Vierailija
4/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vielä paljon opittavaa naisista. Tehokkaimmin se tapahtuu juuri näin kantapään kautta.

M50

Vierailija
5/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako olla vastailematta tyttöystävälle?!

Vierailija
6/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki suhteet haalistuu ajan saatossa

Vierailija
7/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätitkö sen takia, että olit jo nukkumassa vai siksi, ettei sinua vaan kiinnostanut? Jos jälkimmäisen tekee, niin ihan normaalia, että toinen tuntee itsensä huonommaksi, kuin aiemmin. Jos taas olit jo nukkumassa, niin koita selittää tuo asia vielä, että sinua väsyttää jo niihin aikoihin ja halusit nukkumaan ajoissa, jotta pääset aamulla ylös virkeänä ja jos tuota ei ymmärrä, niin kannattaa antaa olla.

Vierailija
8/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jättää. Käyttäydyt kusipäisesti.

Vierailija
9/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hänelle jotain kivaa, pyydä kauniisti anteeksi ja anna hyvää seksiä. Näillä itse leppyisin toistaiseksi.

Vierailija
10/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse menen nukkumaan ennenkuin toinen on laittanut hyvänyöntoivotuksen, laitan sen tietenkin itse.

Vierailija
11/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit jättää tahallasi vastaamatta, mutta olit silti koko ajan aktiivisena WhatsAppissa? Tai luit viestit, mutta et vastannut. Silloin olet ääliö. Jos taas jo nukuit, niin tyttöystävä on ääliö.

Vierailija
12/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin vastaamatta kun kertoi vaan rakastavansa ja tahtoi nukkua sylikkäin, eli samat jutut, jotka olen kuullut moneen kertaan. Nyt kaduttaa, kun valitti kipeää selkäänsäkin minkä oli loukannut kaatuessaan.

Ap

Vierailija
13/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi jätit vastaamatta viesteihin?

Tämä! Kestää pari sekuntia näpyttää puhelimella hyvää yötä. Autocorrect voi jopa antaa sen automaattisesti, jolloin siihen menee sekunti. Kertoo PAALJON jos edes sitä ei viitsi tehdä.

Vierailija
14/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait jo oikean vastauksen tuolta 50 v. mieheltä. Jos et jaksa vastata naiselle, nainen etsii jonkun joka jaksaa.

Vierailija
15/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin vastaamatta kun kertoi vaan rakastavansa ja tahtoi nukkua sylikkäin, eli samat jutut, jotka olen kuullut moneen kertaan. Nyt kaduttaa, kun valitti kipeää selkäänsäkin minkä oli loukannut kaatuessaan.

Ap

Tuossahan se on ihan suoraan ilmaistuna.

"Jätin vastaamatta kun kertoi vaan rakastavansa ja tahtoi nukkua sylikkäin, eli samat jutut, jotka olen kuullut moneen kertaan."

Eli ap luki viestit, ei kiinnostanut tyttiksen rakastamiset ja ignoorasi viestit= pitää itsestäänselvyytenä. Tyttis oikeassa.

Vierailija
16/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy, kun ei vastaa viesteihin.

Vierailija
17/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo menettänyt hänet. Mullakin on ollut välinpitämätön poikaystävä. Jätin hänet lopulta kun elämääni tuli mies joka oli itse asiassa kiinnostunut jutuistani :o

Vierailija
18/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä itse hänelle hyvänyöntoivotuksia. Katso, keksitkö parempia.

Vierailija
19/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyse ei ole vain vastaamattomuudesta vaan usein siitä, että vastapuoli ei ole itse ilmaissut millään tavalla välittämistä pitkään aikaan.

Miehenä se on ehkä tylsää saman toistamista, mutta jos käännät asian toisin päin, hän on epävarma tunteistasi ja kaipaisi vahvistusta sinulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme