Kutsuisitko häihisi vieraan, jonka tiedät juovan humalahakuisesti?
Kommentit (32)
mitä muita syitä on juoda (alkoholia)?
No jos se käyttäytyy humalassa häiritsevästi niin en kutsuisi, mutta jos hän on harmiton kännääjä niin miksi en.
Olen kutsunut, kun tiedän tämän porukan kuitenkin pysyvän koko illan omilla jaloillaan ja eivät rupea rähisemään. Miehen setää ei kutsuttu, kun se joko sammuu tai vetää jotakin turpaan.
Sanooo heti kättelyssä juhlapaikassa taputtaen olalle että tossa on sulle sitte telttapatja ja makuupussi valmiiiksi varattu että otat ihan rennnosti vaan ja nautit illasta.
Erityisesti suomalaiseen hääperinteeseen kuuluu häiritsevä humalajuominen. Eli tietenkin kutsuisin.
No mä en pääsis mihinkään häihin jos porukka rupee noin ajatteleen
Joo. Ne voisi sijoittaa erilliseen tilaan muista.
En. En halua juhliini ylimääräistä häiriötä, jonka tiedän varmasti tapahtuvan kyseisen henkilön kanssa. Se nyt vielä puuttuisi että poliisit tulee paikalle hääpäiväni lopuksi. Juopot siis älkööt vaivautuko paikalle.
Kutsuin ja se oli virhe. Tosin kaikissa häissä on nämä känniörvelöt, joiden tekemisiä muut katsovat silmät pyöreinä, joten en ole ainoa.
Jospa se humalahakuinen istuu vaan hiljaa paikallaan? Ei kaikki rupea humalassa riehumaan.
Jos on taustaa häiriökäytöksestä humalassa niin sitten en ainakaan. No meillä moni sukulaineen vetää viinaa kyllä urakalla, mutta ennemmin sitten saammuu vaan... Ne kutsutaan.
Lähettäisin ensin kaikille audit-testin tehtäväksi ja sen perusteella kutsuisin vieraat.
Juu, kyseessä on isäni. Juonut niin pitkään, että joutuu kyllä kiskomaan kaksin käsin mietoa skumppaa, että pääsee edes hiprakkaan. Lisäksi on todella rauhallinen tukevassakin humalassa
Kutsuin. Sanoin etukäteen että rajoittaa vähän, ettei tuu sanomista. Meni hyvin ja käyttäityi asiallisesti, mutta oli kuulemma jatkoille lähtiessä lipastanut 8 bisseä mukaa 😄
Kutsuisin koska alkolla ei mun häissä lotrattais.
Niin kauan kuin kukaan ei rähise niin tervetuloa.
Totta kai. Pitäähän jonkun näyttää muille mallia ja olla ns. esidokaaja. Muuten suomalaiset tuppaavat vain istua kädet ristissä paikollaan ja pelkäävät, että joutuvat puhumaan vierustoverille jotain, saati että tanssisivat bändin tahdissa ja juhlisivat.