Onko kellään pillerit muuttaneet nännipihoja, vai mistä johtuu?
Olen syönyt slinda - minipillereitä pari kuukautta ja huomaan selkeän eron nänneissä.
Nännipihat olivat ennen vaaleanpunaiset/punertavat nyt ovat vaalean beiget. Nännit itsessään ovat edelleen punertavat. Nännipihat ovat muuttuneet myös jotenkin ryppyisiksi ja näppylät ovat suurentuneet.
Onko normaalia vai onko aihetta lääkäriin? Sanon jo tässä vaiheessa, että pervoja ei kaivata tähän ketjuun.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
joo mulla muuttu kanssa söpöt pinkit nännit ruskeiksi, lopetin pillerit (tosin muista syistä) ja palasivat pinkeiksi :>
Mitkä pillerit sulla oli?
Minulla alkoi kasvaa muutamia karvoja nännipihan ulkoreunasta ja muutenkin nännit kasvoivat jotenkin. Tilanne ei palautunut enää lopettamisella.
Liittyy pillereihin. Nehän ikäänkuin huijaavat kehon luulemaan olevansa raskaana, ja raskausaikanakin nännit yleensä tummuvat.
Vierailija kirjoitti:
joo mulla muuttu kanssa söpöt pinkit nännit ruskeiksi, lopetin pillerit (tosin muista syistä) ja palasivat pinkeiksi :>
...olethan muistanut kertoa miehellesi, että olet lopettanut ehkäisyn?
Ihan vaan ettei tule yllätyksenä hänelle kun tulet raskaaksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä pillerit sulla oli?
Midiana
Otin lsd pillereitä ja nännipihat muuttuivat tosi jännän näköisiksi
Vierailija kirjoitti:
Otin lsd pillereitä ja nännipihat muuttuivat tosi jännän näköisiksi
Hehheh