Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi soittaa ulosottomiehelle

Vierailija
16.11.2020 |

Olen odottanut että sieltä tulisi kirje ja nyt vihdoin sen sain. Enää pitäisi nostaa luuri ja soittaa että saisin homman vireille. Kammoan virallisiin paikkoihin soittamista ja pala on kurkussa pelkästä ajatuksesta. Mitä edes sanon? Apua.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain kuka olet ja olet saanut heiltä haasteen ( tai minkä nyt oletkin saanut) Sen jälkeen sieltä hoitaa puhumisen , ja ovat ihan asiallisia.

Vierailija
2/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ollut samassa tilanteessa ja osaisi tsempata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät yleensä vastaa puheluihin. mene paikanpäälle.

Vierailija
4/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eivät yleensä vastaa puheluihin. mene paikanpäälle.

Valitettavasti olen joutunut asioimaan usein kanssaan, ja kyllä he vastaavat. 

Vierailija
5/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei ole koskaan tarvinnut ulosottomiehelle soittaa, vaan haastemiehelle tarkoitatkohan tätä? Siis kun velkaan on haettu tuomio niin tätä hoitaa haastemies. Mun haastemies on ainakin niin hyvä tyyppi että hänen kanssaan soittelee mielellään. :D

Vierailija
6/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitten kanssa voi neuvotella, ovat tottuneet elämän kirjoon. 

Vierailija
7/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosottajalle, muistetaan sukupuolineutraalius, emmehän ole barbaareja.

Vierailija
8/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ei ole koskaan tarvinnut ulosottomiehelle soittaa, vaan haastemiehelle tarkoitatkohan tätä? Siis kun velkaan on haettu tuomio niin tätä hoitaa haastemies. Mun haastemies on ainakin niin hyvä tyyppi että hänen kanssaan soittelee mielellään. :D

Kyllä tää on ihan kihlakunnanulosottomies jonka yhteystiedot paperissa on. Haastemiehellekään en uskaltanut soittaa kun sieltä niitä papereita tuli. Yksi kävi oven takanakin kun ei ollut saanut puhelinnumeroani.

Ap

Vierailija
9/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään neuvoteltavaa kun ei ole maksukykyä. Palkasta tuo tullaan perimään eikä siinä mitään, olen siihen ihan valmistautunut ja itse velat ulosottoon päästin kun ei erien maksamisessa ollut mitään järkeä. Kaikki rahat meni eivätkä velat lyhentyneet korkojen takia.

Ap

Vierailija
10/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sain kaikki uo-jutut hoidettua sähköpostilla. Pitäisi löytyä asiaa hoitavan viranomaisen yhteystiedoista kirjeen alalaidassa.

Vierailija
11/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ajattele, että he tekevät itse valitsemaansa työtä, eli he kyllä haluavat saada sinunkin asiasi käsitellyksi. Et siis ole epätoivottu soittaja! Ja asiaasihan sinä toimitat!

Auttaisiko myös se ajatus, että asioiden hoitamatta jättäminen on pahempaa kuin niiden hoitaminen? Sitten se on ohi siltä erää.

Hyvä, että kuitenkin itse hoidat asioitasi, vaikka vaikeaa onkin.

Vierailija
12/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota yhteyttä, vaan anna tilanteen eskaloitua ihan kunnolla. Sitten kun ne tulee kantamaan sinua ulos asunnostasi, niin voit tulla uikuttamaan, että eikö kukaan tule auttamaan.

Vierailija
13/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite sain kaikki uo-jutut hoidettua sähköpostilla. Pitäisi löytyä asiaa hoitavan viranomaisen yhteystiedoista kirjeen alalaidassa.

No voi hitsi, tässä on vain puhelinnumero ja toimiston osoite :/ sähköposti olisi ollut helpotus tällaiselle pelkurille.

Ap

Vierailija
14/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hitsi, tässä on vain puhelinnumero ja toimiston osoite :/ sähköposti olisi ollut helpotus tällaiselle pelkurille.

Ap

Ei hitsi oon puusilmä. Tässä on siis itä-Uudenmaan ulosottoviraston sähköpostiosoite, voinko laittaa viestiä sinne kun ei ole ulosottomiehen henkilökohtaista osoitetta?

Ap

Vierailija
15/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla esittää asiasi myös sähköpostilla, kunhan laitat tarvittavat tiedot, jotta löytävät sinun tietosi, mutta soittamalla saisit helpommin, ja nopeammin asiasi hoidettua niin kuntoon, kuin mahdollista.

En ole kuullut, että ulosottomies olisi ketään kertaakaan purrut, tai ollut muutenkaan pelottava, vaikka osaa on aluksi vähän jännittänytkin.

Vierailija
16/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän huomenna ottaa itseäni niskasta kiinni ja soittaa. Helpommallahan siinä loppupeleissä pääsee kuin sähköposteja kikkailemalla. Lähinnä tässä kai hävettää, vaikka en olekaan tässä maassa ainoa jolla maksuongelmia. Kiitos kaikille viesteistä!

Ap

Vierailija
17/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä hätäile. He ovat päivittäin yhteyksissä erilaisiin ihmisiin näissä asioissa ja se on heidän työtä. Eivät he tosiaan ala sinua arvostelemaan ja haukkumaan. Usein ovat tyytyväisiä kun ihmiset oma-alotteisesti ottavat yhteyttä ja haluavat hoitaa asioita.

Tsemppiä sinulle. Olet arvokas ja hyvä ihminen vaikka onkin ulosotto-ongelmia. Ja sinä haluat hoitaa asian, se on hienoa. Paljon on porukkaa jotka eivät tee asioiden eteen mitään ja pakoilevat velkojaan.

Vierailija
18/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä hätäile. He ovat päivittäin yhteyksissä erilaisiin ihmisiin näissä asioissa ja se on heidän työtä. Eivät he tosiaan ala sinua arvostelemaan ja haukkumaan. Usein ovat tyytyväisiä kun ihmiset oma-alotteisesti ottavat yhteyttä ja haluavat hoitaa asioita.

Tsemppiä sinulle. Olet arvokas ja hyvä ihminen vaikka onkin ulosotto-ongelmia. Ja sinä haluat hoitaa asian, se on hienoa. Paljon on porukkaa jotka eivät tee asioiden eteen mitään ja pakoilevat velkojaan.

Kiitos sinulle aivan ihanasta viestistä

Ap

Vierailija
19/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään neuvoteltavaa kun ei ole maksukykyä. Palkasta tuo tullaan perimään eikä siinä mitään, olen siihen ihan valmistautunut ja itse velat ulosottoon päästin kun ei erien maksamisessa ollut mitään järkeä. Kaikki rahat meni eivätkä velat lyhentyneet korkojen takia.

Ap

Paska homma, ulosoton kanssa tuppaa käymään samoin, rahat lähtee liksasta kyllä, mutta korkoihin ne tuppaa menemään.

Vierailija
20/37 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-Uudemmaalla ei ainakaan erään virkailijan kanssa onnistunut mikään, se on suoraan joko tai. Ei mitään neuvotteluvaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi