Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka vastaa naisen orgasmista?

Kuka vastaa?
16.11.2020 |

Kaverini on suhteessa, jossa naisen on vaikea laueta. Mies on valmis kaikkeen, mutta nainen ei oikein tiedä mistä pitää, ei osaa pyytää tai ehdottaa mitään. Ja kun hän ei useimmiten saa orgasmia, petihommat eivät naista erityisesti kiinnosta.

Niin. Kuka vastaa naisen orgasmista? Mies, vai nainen itse?

Toivon, että erityisesti naiset, joiden on vaikeaa laueta, vastaavat. Pahoittelen kysymyksenasettelun heteronormatiivisuutta.

Kuka vastaa naisen orgasmista?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö...hallitus?

Vierailija
22/31 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin suhteessa jossa naiselta sain lypsämällä lypsää mitä hän haluaa ja mistä erityisesti nauttii. Ei mitään toivomuksia tullut sen suhteen miten hänelle saataisiin orkku joten kyllästyin sitten kyselemään ja panin sitten mennen tullen häntä ja ajattelin vain itseäni. 

Ymmärrän. Meidät naiset niin opetettu olemaan hiljaa ja vaatimatta mitään, nainehan perinteisesti huono jos pyytelee tai ylipäänsä nauttii.. tuo siis ikävä vanha perintö tytöille.

Itse vapauduin vasta vanhemmiten, ja nyt nautin seksistä suunnattomasti päivittäin, ja pyydän miheltä kaikenlaista joka taas häneltä ei noin vain onnistu, eli ns hannaa. Se onkin uusi juttu nyt minulle kun vihdoinkin olen avannut kaikki portit!

No niinpä ja joskus vuosisatoja sitten nainen leimattiin huoraksi jos hän osoitti nauttivansa seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mies yritti vastata tuohon kyselyyn, niin ei saanut vastata. Vastaus ol, että olet jo vastannut, vaikka ei ollutkaan.

eri tietokoneet meillä on.

Vierailija
24/31 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan. Tarvitsisin esileikkiä ennen yhdyntää jotta saisin orgasmin. Miestä ei ilmeisesti kiinnosta koska pyynnöstäni huolimatta seksi on pelkkää yhdyntää ja loppuu samantien kun mies laukeaa. Minulle jää panetus päälle mutta mies ei auta. Ei alussa eikä lopussa.ja olen sanonut ja yrittänyt näyttää. Yhdessä 10 vuotta.

Vierailija
25/31 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei kukaan. Tarvitsisin esileikkiä ennen yhdyntää jotta saisin orgasmin. Miestä ei ilmeisesti kiinnosta koska pyynnöstäni huolimatta seksi on pelkkää yhdyntää ja loppuu samantien kun mies laukeaa. Minulle jää panetus päälle mutta mies ei auta. Ei alussa eikä lopussa.ja olen sanonut ja yrittänyt näyttää. Yhdessä 10 vuotta.

Voi tsiisus taas!

Kyllä on surkeessa jamassa suomen naisten seksielämä.Tuossa mies sanoo, että miksei nämä naiset lopeta yhdyntöjä kokonaan, ainoa mikä tepsii...

Vierailija
26/31 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahhaa...outo juttu, tuolla äänestyksessä oleva tulos ei kyllä korreloi lainkaan näitä naisten vastauksia...on mihet painanett nyt "nainen vastuussa" nappia.

Vierailija
27/31 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä,  kuinka kauan naisella kestää orgasmin saaminen, on erittäin vähän tutkimustietoa. Vielä julkaisemattomassa hollantilaisessa tutkimuksessa asianmukaisen stimulaation avulla naisilta kului keskimäärin noin 10 minuuttia orgasmin saamiseen. Tämän perusteella miehillä todettu noin 9 minuutin keskiarvo näyttää suurin piirtein riittävältä ajatellen naisen orgasmin saamista yhdynnässä. Toisaalta on syytä muistaa, että vain pienehkö osa naisista ylipäänsä pystyy saamaa orgasmin yhdynnässä, koska asianmukaista stimulaatiota ei välttämättä tapahdu. Esimerkiksi pelkät yhdyntäliikkeet harvoin riittävät.

Juhana Piha

Lähteet:

Strassberg ym, Arch Sex Behav 1987;16:327

Rowland ym, J Psychosom Res 2000;48:69

Varden Broucke ym, J urol 2007;177:237

Waldinger ym, J Sex Med 2005;2:498

Corty ym, J Sex Med 2008;5:269

Oikeastiko Juhana Piha tänne kirjoittaa? Jos niin todella on, niin WOW! Tämä on sittenkin ihan fiksu mesta.

Vierailija
28/31 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli siis hänen kirjoitus, mutta lainaus seksuaaliterveysklinikka.fi sivuilta.

Vierailija
29/31 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli siis hänen kirjoitus, mutta lainaus seksuaaliterveysklinikka.fi sivuilta.

Okei😁. Käytä seuraavan kerran lainausmerkkejä😉. Kiitos asiallisesta kirjoituksesta, jossa lähteet kerrankin merkitty (se on tällä palstalla vähän harvinaisempaa touhua).

Vierailija
30/31 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummankin on huolehdittava omasta nautinnostaan ja huomioitava partnerin halut ja toiveet.

Jokainen on vähän erilainen ja tänään voi haluta toisin kuin eilen. Seksi yhteispeliä.

Vierailija
31/31 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ennenkuin rupesin lukemaan tätä palstaa, että miehet haluavat olla hyviä rakastajia,  mutta taisin olla pahasti väärässä. En ole ihan sinisilmäinen enkä edes kokematon, en liioin nuori, mutta olen melko järkyttynyt täällä lukemastani, samoin on  mieheni. Molemmat olemme todella seksistä nautiskelevia, joten myötähäpeä on todellista.

Ei mulla muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi