Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa? En voi

Vierailija
14.03.2014 |

Syödä enkä juoda mitään! Olen yrittänyt juoda koko päivän vettä, mehua ja mehukeittoa. Pysyy korkeintaan tunnin sisällä, sen jälkeen pakko käydä oksentamassa. Oksennus vain tulee suuhun.

Lisäksi minulla on aivan älytön särky oikean silmän takana. Se ei tunnu jatkuvasti, mutta välillä tunnen lähes viiltävää kipua (esim. Vessan valosta)

Mitä teen? Päivystykseen?

Kuumetta ei ole.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun oli tuo että ruoka ja juoma ei pysynyt sisällä, niin menin päivystykseen. Paha tulehdus löytyi. Jäin heti sairaalaan, mutta kovat antipiootit pelasti. Suosittelen että lähdet sairaalaan jos siltä tuntuu.

Vierailija
2/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:39"]Mulla kun oli tuo että ruoka ja juoma ei pysynyt sisällä, niin menin päivystykseen. Paha tulehdus löytyi. Jäin heti sairaalaan, mutta kovat antipiootit pelasti. Suosittelen että lähdet sairaalaan jos siltä tuntuu.

[/quote]

Mikä tulehdus sinulla oli?

Itselläni olo on kuin krapulassa mutten kyllä ole juonut alkoholia lähes vuoteen. Päässä tuntuu etovalta.

Join taas lisää, en uskalla ottaa kuin lasillisen kerrallaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noro... Ei siinä aina kuume nouse. Meidän poika toipuu parhaillaan.

Vierailija
4/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menisin kyllä kiireesti päivystykseen jo.

Vierailija
5/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni?

Vierailija
6/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene päivystykseen tai soita sinne ainakin! Voi olla vakavaa tai sitten ei mutta sieltä Se selviää EI TÄÄLTÄ!

Vierailija
7/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ainakin soittamaan päivystykseen ja kertomaan oireet, osaavat sieltä neuvoa. Noilla oireilla lähtisin lääkärille.

Vierailija
8/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ainakin soittamaan päivystykseen ja kertomaan oireet, osaavat sieltä neuvoa. Noilla oireilla lähtisin lääkärille.

Vierailija
9/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin päivystykseen, neuvoivat juomaan ja palaamaan asiaan jos sunnuntaina on vielä oireita.

Vierailija
10/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vaan lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän