Mikä minua vaivaa? En voi
Syödä enkä juoda mitään! Olen yrittänyt juoda koko päivän vettä, mehua ja mehukeittoa. Pysyy korkeintaan tunnin sisällä, sen jälkeen pakko käydä oksentamassa. Oksennus vain tulee suuhun.
Lisäksi minulla on aivan älytön särky oikean silmän takana. Se ei tunnu jatkuvasti, mutta välillä tunnen lähes viiltävää kipua (esim. Vessan valosta)
Mitä teen? Päivystykseen?
Kuumetta ei ole.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:39"]Mulla kun oli tuo että ruoka ja juoma ei pysynyt sisällä, niin menin päivystykseen. Paha tulehdus löytyi. Jäin heti sairaalaan, mutta kovat antipiootit pelasti. Suosittelen että lähdet sairaalaan jos siltä tuntuu.
[/quote]
Mikä tulehdus sinulla oli?
Itselläni olo on kuin krapulassa mutten kyllä ole juonut alkoholia lähes vuoteen. Päässä tuntuu etovalta.
Join taas lisää, en uskalla ottaa kuin lasillisen kerrallaan.
Ap
Noro... Ei siinä aina kuume nouse. Meidän poika toipuu parhaillaan.
No menisin kyllä kiireesti päivystykseen jo.
Mene päivystykseen tai soita sinne ainakin! Voi olla vakavaa tai sitten ei mutta sieltä Se selviää EI TÄÄLTÄ!
Suosittelen ainakin soittamaan päivystykseen ja kertomaan oireet, osaavat sieltä neuvoa. Noilla oireilla lähtisin lääkärille.
Suosittelen ainakin soittamaan päivystykseen ja kertomaan oireet, osaavat sieltä neuvoa. Noilla oireilla lähtisin lääkärille.
Soitin päivystykseen, neuvoivat juomaan ja palaamaan asiaan jos sunnuntaina on vielä oireita.
Mulla kun oli tuo että ruoka ja juoma ei pysynyt sisällä, niin menin päivystykseen. Paha tulehdus löytyi. Jäin heti sairaalaan, mutta kovat antipiootit pelasti. Suosittelen että lähdet sairaalaan jos siltä tuntuu.