Uskaltaako muka tiskirättejä ikkunan puhdistus liinoja puhdistaa pesukoneessa?
Laitanko siis nuo pyykinpesu koneeseen? Ja mihin asteeseen? Joku hellävarainen asetus vai?
Kommentit (11)
Mikrokuituliinat pesen 70 asteessa. Kestää komeesti.
Kuudessakympissä olen pessyt samall, kun lakanat ja pyyhkeet. Riippuu tietysti millaisia pesuliinoja sinulla on. Esim vessan pesuun tarkoitettua liinaa en alemmissa lämmöissä pesisi.
60 ja 90 asteessa pesen kaikki keittiö- ja siivousrätit ihan normaalisti.
Pesen tiskirätin tiskikoneessa, haarukkaveitsilusikka lokerossa. Siivousliinat pyykkikoneessa 60 asteessa.
Mikrokuituliinat väh. 60 asteeseen lakanoiden/pyyhkeiden kanssa. On uudelleenpestäviä hyvinkin kauan. Aina silloin tällöin teen koko varastolle klooripesun eli klorittiliuoksessa saa olla pitkänkin ajan ja sit kunnon huuhtelut.
Kyl mä luulen että sun pikkuhousuissa muhii pahemmat liat kuin tiskiräteissä. Uskallathan sä niitäkin pestä?
Mikä tässä on se uskaltamisen osuus?
Pesen pesu koneessa pyykin pesu aineella laminaatti lattian pesu mikro kuitu liinat.
Mikrokuitua ei sais pestä normipyykin seassa, pilaa mikrokuidun ominaisuudet.
60 asteessa ilman huuhteluainetta pesen kaikki tiskirätit, mikrokuituliinat, mopit yms. Hyvin kestävät jatkuvaa kulutusta ja pesua. Sitten heitän pois kun menevät rikki.
Tiskirättiä pesen välillä myös tiskikoneen aterinkorissa. Haluan vaihtaa puhtaan rätin pari kertaa viikossa, joten niitä kertyisi pyykkiin ihan hirveät määrät jollen välipesisi tiskikoneessa.
Mä olen pessyt pesupussissa 60 asteessa. Ei huuhteluainetta.