Älypuhelimilla tekstiviestien kirjoittaminen on hullun hommaa. Miten on voitu tehdä suunnittelussa sellainen moka? Vanhoilla
puhelimilla kirjoitti nopeasti pitkiä viestejä. Ärsyttävää.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käytän peukaloa, niin tulee joku niistä viereisistä kirjaimista ja saan korjata koko tekstin.🤨
Mulla käy noin usein myös etusormella.
Mä käytän nimetöntä🤗
Puhumattakaan miten nopeasti pystyi "kommarilla " kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
AP:lle suosittelen Blackberryn älypuhelimia esim. Keyone(ei aiemmin kuin 10.8.2017 valmistettuja) tai Keytwo. Näillä puhelimilla viestien kirjoittamisen nopeudessa suurin hidaste on puhelimen käyttäjän omat sormet ja aivojen toimintakyky, eikä puhelin. Ensivuonna Blackberryltä kuulemma tulee markkinoille uusi näppäimistöllinen älypuhelin.
Ei taida Blackberry vaan toimia eurooppalaisessa verkossa?
Vierailija kirjoitti:
Mitenniin, älypuhelimellahan on helppo ja nopea kirjoittaa viestejä, kun sen vaan oppii tekemään molemmilla peukaloilla
Peukaloilla? Ja painaa vähintään viittä merkkiä yhdellä kertaa. Onko teillä jotka pystytte kirjoittamaan jollain muulla kuin yhdellä sormella tikun malliset sormet?
Minä pystyin kirjoittamaan näppäinpuhelimella ihan helposti viestit katsomatta edes näppäimistöä, yhdellä peukalolla. Tunnustan kirjoittaneeni esim. autoa ajaessani viestejä. Tällä älyluurilla on vähän vaikeaa, enkä muutenkaan edes nykyään niin tekisi.
AP:lle suosittelen Blackberryn älypuhelimia esim. Keyone(ei aiemmin kuin 10.8.2017 valmistettuja) tai Keytwo. Näillä puhelimilla viestien kirjoittamisen nopeudessa suurin hidaste on puhelimen käyttäjän omat sormet ja aivojen toimintakyky, eikä puhelin. Ensivuonna Blackberryltä kuulemma tulee markkinoille uusi näppäimistöllinen älypuhelin.