Naurattavimmat kateuden aiheet
Kommentit (27)
Kilpailuvapaa. Siis ei kilpaile millään. Vähäkö on helppoa.
Eilen yhdessä kierrätyskeskuksia käsittelevässä ketjussa kadehdittiin tukityöllistettyjä jotka saattaa saada napattua jotain kunnollista itselleen toisten pois heittämistä romuista.
Vierailija kirjoitti:
Kilpailuvapaa. Siis ei kilpaile millään. Vähäkö on helppoa.
Siuu ei pysty edes kiusaamaan?!
Vierailija kirjoitti:
Ilman nuotteja soittaminen. 🤭
Se on hadrvinaisuus.
Kadehdin ihmisiä, jotka osaa viheltää äänekkäästi laittamalla silleen sormet suuhun ja puhaltamalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman nuotteja soittaminen. 🤭
Se on hadrvinaisuus.
Kyllä. Sitä kannattaa mainostaa oikein.
Jotkut ihmiset kadehtivat, että miksi narkomaanin korvaushoito on sille ilmainen. Että kylläpä on helppo elämä jne.
Siskoni ei osaa viheltää ja on tosissaan kateellinen muille taidosta
Kerran tapasin henkilön joka oli kateellinen ystävänsä syövästä. Oli kuulemma nii ihanan laiha ja sai paljon huomiota.
Surullista. Laulaminen ja siitä kadehtiminen voi olla jollekkin todella kova pala.
Eräs oli kateellinen naapurinsa psyykelääkityksestä. Naapurin elämä oli mielestään niin ärsyttävän helppoa , senkun vaan kotona on ja vetelee lääkkeitä ja olo on onnellinen.
Jotkut ovat palstan mukaan kateellisia vammaistuesta.
Minulle jotkut ovat kateellisia siitä, että olen työtön.
Kateus invapysäköintimerkistä. Siitä sairaudesta ja vammasta, jonka vuoksi invamerkki on saatu ei kyllä sitten ollakaan kateellisia.
Jos vanhusten hoitokodissa asukkaat tykkää oppilaasta, niin oppilas on saatanasta ja hänestä pitää päästä eroon.
Tuttu oli sivarina duunissa eli teki työtä ilmaiseksi. Työkaveri kadehti sitä, että esimies päästi tuttuni muutamaa minuuttia aikaisemmin töistä, jotta hän ehtisi bussiin. Tyyppi kyllä hiljeni, kun tuttuni muistutti häntä siitä, että hän saa kuitenkin peräti palkkaa.
Kainalokarvat. Mulle niitä ei kasva.