Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä herkkukoriin

16.11.2020 |

Ajattelin kasata anopille herkkukorin ahjaksi ja olen keksinyt sinne laitettavaksi vasta Hunajamiehen hunajaa.
Mitään pastaa ja riisiä sinne en ajatellut laittaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää hilloa, vailla itse keitettyä. Hänelle mieluista suklaata. Lähituottajan omenaglögiä. Itse tehtyjä pipareita. Maustekakku.

Vierailija
2/13 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakkipullo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan herkussa kun kiertää niin äkkiä keksii monenlaista. Laita joku eksoottinen hedelmä, jota normaalisti ei tulisi ostettua.

Vierailija
4/13 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää hilloa, vailla itse keitettyä. Hänelle mieluista suklaata. Lähituottajan omenaglögiä. Itse tehtyjä pipareita. Maustekakku.

Pitääpä tehdä mausteinen kahvikakku ja ostaa Annaksen pipareita. 

Vierailija
5/13 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockan herkussa kun kiertää niin äkkiä keksii monenlaista. Laita joku eksoottinen hedelmä, jota normaalisti ei tulisi ostettua.

Muuten hyvä idea mutta lähin Stockka on kaukana

Vierailija
6/13 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon anopin ruokatottumuksista. Hillot ja marmeladit on hyvä idea, jos sellaisia käyttää. Meillä ei oikein tee kauppaansa. Sen sijaan pähkinät, balsamicot, pinjan siemenet, oliivit, suklaat ja glögit olisivat kivoja. Kuivatut marjajauheet tms. myös.

Ehkä voisit ottaa teeman? Kotimaisia pientuottajien herkkuja?

Vierailija
7/13 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voishan sinne laittaa pikku juustolajitelman ja jotain cracker-keksejä ja joo niitä ihania pikku hillopurkkeja joissa on lusikallinen/kaksi (,St. Dalfour Hillolajitelma 4 x 28g) sitte alkosta niitä pikkusia viinapulloja,onks niissä 4cl,ja joku kiva liina niitten seuraksi (niin ja somat snapsilasit tietenkin)muutama kaunis led-kynttilä kaveriksi,eiks siinä jo ole ;D

Vierailija
8/13 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin säilyke, järkisärki, pielisen kalajaloste? Hirvenlihapurkki? Jos siis kalliimpia tuotteita etsii. Niin ja eikö ankkaa ole purkissa myös?

Vierailija
9/13 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muuten oiveita pitää ostaa ja nyhtökaa säilykettä (anopin herkku) täältähän saa hyviä ideoita joita omat aivot ei nyt tuota. 

Vierailija
10/13 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borshkeitto, hapankaali, punakaalisäilyke, kimchi, paholaisenhillot tms, paprikasäilykkeet...

Vierailija
11/13 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia juustoja, rakastan ainakin itse sitä kun voi maistella eri juustoja ja vertailla niitä

Vierailija
12/13 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin mun herkkukoriin jotain käytännöllistä. Siis mitä tulee käytettyä. Edellisten vuosien jouluteet, joulukahvit plus muut menee aina roskiin.

Vierailija
13/13 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja kauniita servettejä lisäksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme