Mitkä ovat Victoria's Secretin parhaimman tuoksuiset body mistit jne?
Ajattelin tilata muutaman kokeeksi kun eivät kovin kalliita ole, mutta mitkä body mist:eistä ja vartalovoiteista ovat olleet miellyttävimmän tuoksuisia teidän neniinne?
Pidän kevyen hedelmäisistä ja kukkaisista tuoksuista, käytän hieman vaniljaisia tuoksuja lähinnä talvella (keväällä ja kesällä ei kannata kun vaniljan tuoksu houkuttelee ampparit ja muut ötökät kimppuun) ;D
Kommentit (98)
Minusta nämä ovat ihania koska eivät keveydellään ja puhtaudellaan aiheuta päänsärkyä ja hengenahdistusta itselle eikä muille koska eivät tule vastaan ja "käy kimppuun" hajupommin lailla, ja niissä on kamomillaa ja aloe veraa joten kosteuttavat ihoa samalla. Sky Bright-tuoksu on oma suosikkini juuri nyt, siinä tuoksuu vihreä omena ja pehmeä unikko. Näitähän voi tilata nordicfeel.fi nettikaupasta nykyään, ei tartte lähteä Jenkkeihin asti.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:22"]
Ei mikään niistä ::/
[/quote]
Et ilmeisesti ole matkustanut missään maassa jossa VS on olemassa, joten sinun mielipiteelläsi tuskin on yhtään mitään väliä! :D
Joku jonka nimessä oli Pink, oli ainakin todella ällömakea, melkein kun ne autojen hajukuuset...! :o
Pidin siitä sitruksisesta joka oli keltaisessa pullossa, oli vähän merellisen tuoksuinen.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:22"]
[/quote]
Et ilmeisesti ole matkustanut missään maassa jossa VS on olemassa, joten sinun mielipiteelläsi tuskin on yhtään mitään väliä! :D
[/quote]
Öö ai en? Mistäs sä typerys voit väittää olettamaasi "tietoa" faktaksi?:D juuri Lontoossa oltiin kk sitten, on tullut haisteltua näitä mistejä eikä mikään ole mun makuun. Ok? Onko se sulle ongelma?
Noi alusvaatteet onkin sitten aika herkkuja ja niitä löytyy ;)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:22"]
[/quote]
[/quote]
Öö ai en? Mistäs sä typerys voit väittää olettamaasi "tietoa" faktaksi?:D juuri Lontoossa oltiin kk sitten, on tullut haisteltua näitä mistejä eikä mikään ole mun makuun. Ok? Onko se sulle ongelma?
[/quote]
Kannattiko silti vaivautua ketjuun alapeukuttamaan sen vuoksi? Vain siksi koska toiset tuoksuvat paremmalle kuin sinä, vai oletko taas haastamassa riitaa??
Strawberries and Champagne haisee jollekin mansikka-mehukatille ja mustaherukka-esanssille eli siitä on ylellinen shampanjafiilis kyllä todella kaukana! =D
Kaveri kehui Ocean bloom-tuoksua.
Minun lempparit ovat Pure Daydream, Pure Seduction, Mango Tempatation ja Coconut Passion. Hyllystä löytyy myös monia muita, mutta nuo ovat parhaimmat. :)
Joko näistä kyseisistä tuotteista on tullut ns. blogituote Suomessa? ;)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:47"]
Minun lempparit ovat Pure Daydream, Pure Seduction, Mango Tempatation ja Coconut Passion. Hyllystä löytyy myös monia muita, mutta nuo ovat parhaimmat. :)
[/quote]
Onko nuo joiden nimissä tuo sana: "Pure", niin jotenkin puhtaamman tuoksuisia sitten? :-)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kannattiko silti vaivautua ketjuun alapeukuttamaan sen vuoksi? Vain siksi koska toiset tuoksuvat paremmalle kuin sinä, vai oletko taas haastamassa riitaa??
[/quote]
Kannattaisko sun hommata töitä vai lähteä vaikka ulos kerrankin ?:D voin taata että tuoksun paremmalle ainakin kuin sinä. Ihme takakireä bimbo
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:45"]Strawberries and Champagne haisee jollekin mansikka-mehukatille ja mustaherukka-esanssille eli siitä on ylellinen shampanjafiilis kyllä todella kaukana! =D
Kaveri kehui Ocean bloom-tuoksua.
[/quote]
Oon samaa mieltä.. Tuo yks kuvittelee sitte tuoksuvansa muka paremmalle :D
Voisitteko nyt keskustella niistä eri tuoksuista, ja olla korostamatta itseänne?
t. sivustaseuraaja jota kyseiset tuoksut kiinnostavat myös.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:16"]
Kannattaisko sun hommata töitä vai lähteä vaikka ulos kerrankin ?:D voin taata että tuoksun paremmalle ainakin kuin sinä. Ihme takakireä bimbo
[/quote]
Itseasiassa käytän Creedin luksustuoksuja parin VS-tuoksun lisäksi, ja La Perlan luksusmerkkialusvaatteita jotka ostan aina Nykistä ja Pariisista, eli jos olisin työtön niin minulla tuskin olisi varaa tuollaisiin! :D
Sama tyhmä riidanhaastaja taas täällä, ensin haukkuu ketjun aihetta, ja sitten huutelee ja nimittelee ihmisiä bimboksi kun ei itse osaa argumentoida mitään. Kohta se sekoaa taas ja alkaa huorittelemaan jokaista joka kirjoittaa ketjuun jotain! ;-D
Joillekin näyttää ottavan noin koville kun muut saavat hienoja ulkomaan tuotteita joista keskustelevat ja itse pääsevät korkeintaan kavereiden mukana Tallinnaan viinanhakuretkille!
"Mä tuun pilaan teidän leikit ku mulla ei oo omaa Barbinukkea!" ;))))) Eikö?
Ja sama mt-ongelmainen spämmii täällä vihaisia viestejään lukenu osaa vaan antaa periksi. Jos joku ei tykkää jostain niin aletaan tiuskimaan vastaan. Noh, aikuisiksi jotkut ei kasva milloinkaan :D noloa..
Love Spell ja Pure Daydream on ykkössuosikit!
Katsoin että joissakin niistä on kookosta, mutta en haluaisi tuoksua miltään pina colada-drinksulta. Onko nämä sellaisia drinksumaisia? :D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:44"]
Ja sama mt-ongelmainen spämmii täällä vihaisia viestejään lukenu osaa vaan antaa periksi. Jos joku ei tykkää jostain niin aletaan tiuskimaan vastaan. Noh, aikuisiksi jotkut ei kasva milloinkaan :D noloa..
[/quote]
nyt toi ton nimittely jatkuu, aika hyvin arvattu 16!