Puristeletko omia rintojasi seksuaalisen kiihotuksen vahvistamiseksi silloin, kun mies antaa suu- ja kielihoitoa alakerrassa?
Entä sormetatko klittaasi kontillasi ollessa silloin, kun mies nai sinua takaapäin?
Kommentit (12)
Outo kysymys, olen luullut monen miehen pitämävän näystä.
Tietenkin. Ja muutenkin esim. sormetan itseäni aina seksin aikana. Ja muutenkin. Saa miehen kuumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Ja muutenkin esim. sormetan itseäni aina seksin aikana. Ja muutenkin. Saa miehen kuumaksi.
Aaahhh. Kun saisi joskus ottaa tuollaisen kullinkiusaajan takaapäin ja laueta lopuksi pakaroillesi. Samalla sormettaisit klitoristasi ja nostaisit persettäsi pystyyn selkä notkolla.
Hyväilen, puristelen rintoja, nännejä sekä herkkunappulaani paljonkin. Mikäli mieheni pitkittää tarkoituksella laukeamistani pitäen minut ihan siinä " kuilun " reunalla liian kauan riittää kun muutaman sekunnin puristan nännejä kovaa tai laitan sormeni alas niin laukean ihanan kovaa. :) tykkään.
rva 51. kirjoitti:
Hyväilen, puristelen rintoja, nännejä sekä herkkunappulaani paljonkin. Mikäli mieheni pitkittää tarkoituksella laukeamistani pitäen minut ihan siinä " kuilun " reunalla liian kauan riittää kun muutaman sekunnin puristan nännejä kovaa tai laitan sormeni alas niin laukean ihanan kovaa. :) tykkään.
Uskon helposti
Minä ainakin miehenä olen "aina" hyväillyt naisen rintoja , erityisesti hivellyt sormilla nännejä antaessani suuseksiä. Aina on kelvannut ja sitä on pidetty hyvinkin kiihottavana. Joskus kättä ja sormia ohjataan juuri parhaaseen paikkaan siellä niin kuin pitääkin.
Välillä vien keskisormea sisälle koukistellen siellä g-pisteellä kun nuolen edessä kielen kärjellä tai koko kielellä.
Kelpaisiko teille naiset?
En ollenkaan, ne ovat vain lapsia varten.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin miehenä olen "aina" hyväillyt naisen rintoja , erityisesti hivellyt sormilla nännejä antaessani suuseksiä. Aina on kelvannut ja sitä on pidetty hyvinkin kiihottavana. Joskus kättä ja sormia ohjataan juuri parhaaseen paikkaan siellä niin kuin pitääkin.
Välillä vien keskisormea sisälle koukistellen siellä g-pisteellä kun nuolen edessä kielen kärjellä tai koko kielellä.
Kelpaisiko teille naiset?
Wow , wow! Kyllä kelpaisi, ja juuri sainkin mieheltäni hiukan vastaavaa hoitoa ja huikean pitkän orgasmin, ja aivan yllätyksenä tuli luo alasti ja sanoi että mars sänkyyn! Ja huomenna saa lisää, ja antaa sille kalulle hoitoja joita rakastan tehdä. Ihanaa olla nainen! Yes.
Molemmat, eli hyväilen kyllä usein rintojani ja klittaa seksin aikana asennosta riippuen. Välillä käsi eksyy takaapäin saadessa miehen kiveksille ja tuntuu tykkäävän siitäkin :)
Voiko mielestänne rintoja puristella myös vaikkei tilanne olisi mitenkään suoranaisesti seksiin liittyvä tai johtava? Voiko se koskaan olla pelkkä hellyydenosoitus?
9/11 vastaa...en itse itseäni kyllä puristele enkä hyväile. Se on miehen tehtävä, kuten minun tehtävä hänelle samoin.
Tottakai aina, joskus puristelen tissejäni ihan huvikseen.
t. tissi-Irmeli