Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v jo liian vanha joululahjoihin?

Vierailija
15.11.2020 |

Joululahjat kuuluvathan pienille lapsille. Eikö jälkeenjäänyttä antaa yli 15-vuotiaalle lahjoja?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pukki muistaa kaikenikäisiä!

Vierailija
2/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin annetaan kaikille lahjoja ihan vauvasta vaariin. Juuri ostin 20v isosiskolleni ihanan lahjan ja olenpa ostanut myös vanhemmilleni. Tosi ankea ajatus ettei mitenkään muisteta läheisiä jouluna, ainakin edes kortilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikärajaa.

Vierailija
4/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 36 v. ja viime jouluna vihdoin sain kovetettua mieleni ja sanottua miehelleni, että mitä jos lopetettaisiin joululahjojen ostaminen toisillemme kun ei kumpikaan mitään tarvi ja sen mitä tarvii, voi ostaa muutenkin kuin jouluna.

Vähän ankealta se sitten tuntui. Lahjoja on kiva saada, oli sitten minkä ikäinen tahansa.

Vierailija
5/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet jälkeenjäänyt kun ajattelet noin.

Vierailija
6/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian vanha synttärilahjoihin myöskin? Lahjathan ovat vain lapsille, ei kenellekkään muulle tarkoitettu.

Vierailija
7/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan/tehdään kaikenikäisille lahjat, vauvasta vaariin. Ainoastaan lahjojen lukumäärä on vähentynyt vuosi vuodelta, aikuisille riittää pari lahjaa, 15-vuotiaan lahjat riippuvat vähän toiveista. Max. 1 kallis ja loput jotain tarpeellista käyttötavaraa. Vähemmän on enemmän, tässäkin asiassa.

Vierailija
8/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta joulu on ankea jos ei saa lahjoja. En odota mitään kallista, ihan vaikka itse neulotut villasukat olisivat ihanat. Onhan se ihan erilainen tunnelma kun muistetaan kaikkia perheenjäseniä lahjalla, myös aikuisia.

Vierailija
9/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotias on erittäin onnellinen, kun saa pienen rahasumman vaikka suklaarasian kanssa.

Näin meillä tehdään teinien kanssa, voivat ostaa sitten itse mieleisiään juttuja. Tämä toive on välitetty myös isovanhemmille ja muille sukulaisille, jotka haluavat muistaa.

Vierailija
10/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pukki muistaa kaikenikäisiä!

Outo homma että rahat lahjoihin häviää aina mun lompakosta vaikka se on pukki joka muistaa.

Vierailija
11/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikuiset eivät lahjo toisiaan, mutta omille lapsille, alle kouluikäisille, ostamme lahjat. Kyllä varmasti ostan lahjoja heille teini-ikäisenäkin.

Mutta mun mielestä on hassua, että sukulaisten pitäisi lahjoa teiniä, joka voi jo käydä töissä itsekin. Eli sitä en ymmärrä, että setien ja tätien tai isovanhempien pitäisi lahjoa teinejä. Omat vanhemmat, jos ostavat niin se on eri asia.

Vierailija
12/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koskaan tavannut ihmistä, joka ei olisi ilahtunut joululahjasta? Oli ikä mikä hyvänsä.

Vierailija
13/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-vuotias on erittäin onnellinen, kun saa pienen rahasumman vaikka suklaarasian kanssa.

Näin meillä tehdään teinien kanssa, voivat ostaa sitten itse mieleisiään juttuja. Tämä toive on välitetty myös isovanhemmille ja muille sukulaisille, jotka haluavat muistaa.

Niin, että rahat pois isovanhemmilta ja sukulaisilta.

Vierailija
14/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että rahat pois isovanhemmilta ja sukulaisilta.

Missasitko tuon kohdan missä sanottiin että he haluavat antaa jotain? 

Minusta ainakin on kiva ilahduttaa läheisiä jollain jouluna ja syntymäpäivänä. 

Vierailija
15/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma meillä. Kuopus on 16 vuotta. Esikoinen saa pelejä.

Vierailija
16/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme opiskelijaa, eivät asu enää kotona. Todellakin ostetaan heille lahjat ja lisäksi rahaa tilille jouluna.

Vierailija
17/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa inhottava aloitus.

Isäni on 77v ja kyllä hänkin saa lahjan toiveensa mukaan, itse tekemäni sukat merino-silkki-langasta.

Vierailija
18/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihana antaa ja saada lahjoja jouluna, vaikka sitten suklaarasia. Ajatus on tärkein. Olisi tosi ankeaa olla jouluna ilman lahjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme