Sinkku oletko hankkinut koiran kun oikeaa kumppania ei löydy?
Lemmikki korvaamaan mies ja vauva. En tahdo olla yksin ja johonkin puuttuvan palasen paikka on korvattava joten miksi ei lemmikkiin?
Kommentit (27)
En kyllä ajatellut näiden olevan jotenkin toisensa poissulkevia, vaikka koiran hankinkin.
Mä aion ostaa kissan. Lapsi asuu omillaan.
En. Mulla on aina ollut kissa/kissoja riippumatta siitä olenko parisuhteessa vai en.
Kun naissinkku hankkii koiran, hän on luovuttanut miesten suhteen. Koira = suristimen jatke.
En. Olen hankkinut koiran, koska minulla on ollut lemmikkejä pikkulapsesta saakka ja rakastan koiria sekä koiranomistajan elämää. Oma koira minulla on ollut siitä asti, kun muutin pois lapsuudenkodistani parikymmentä vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mä enn pidä eläimistä ja armosta.
Mä ooon niin armollinen olllut itselleni että olen yli 15 vuottta eläny 20 neliön huoneeessa lukulampun valossa istueeen sohvalla paikallani.
En. On allergia. Lemmikin ylläpito maksaa, jotkut sinkut matkustavat ja koira sopii paremmin maaseudulle.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ajatellut näiden olevan jotenkin toisensa poissulkevia, vaikka koiran hankinkin.
Ei kai pois sulje. Kivempi olla lemmikin kanssa kuin yksin. Miestä ei niin vaan löydä.
Hankkisin jos voisin. Eivät korvaa toisiaan, koska eivät ole verrattavissa toisiinsa. Koira pitää omistajansa valtaväestöön terveempänä, mies taas lyhentää naisen elinikää. Koiran kanssa pääsee kolmesti päivässä ulos. Lasten takia on kahlehdittu kotiin kokkaamaan, tiskaamaan ja katsomaan läksyjä jne.
En jaksaisi tapella miehen ja lasten kanssa, mutta koirat saavat minut hyvälle tuulelle. Inhoan lapsia btw.
T:vela
Miespuolisena ikisinkkuna olen monesti harkinnut kissan hankkimista..
En, enkä hanki. Miksi pilaisin elämäni ripustamalla itseeni jonkin kaikessa autettavan riippakiven. Vapaus on nautinnollisinta mitä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kun naissinkku hankkii koiran, hän on luovuttanut miesten suhteen. Koira = suristimen jatke.
Mikä on miessinkku joka hankkii koiran? Jään mielenkiinnolla odottamaan. :D
Vierailija kirjoitti:
En, enkä hanki. Miksi pilaisin elämäni ripustamalla itseeni jonkin kaikessa autettavan riippakiven. Vapaus on nautinnollisinta mitä voi olla.
Jos et vielä tiennyt niin sinulla on iso ongelma.
Koira seuraavaksi sitomaan mut himaan, kun muijasta vidoin pääsin?
Ehei.
Hankin koiran kun mulla oli vielä mies, mutta luulen, että ero liittyy siihen, että koiran jälkeen ei enää ollut aikaa silitellä miestä.
Vierailija kirjoitti:
En. On allergia. Lemmikin ylläpito maksaa, jotkut sinkut matkustavat ja koira sopii paremmin maaseudulle.
Lemmikin voi ottaa mukaan matkalle kyse on asenteesta ja järjestelystä.
Eiks laki sano jotain tollaisesta sekaantumisesta, meinaan jos sillä puolison korvaa?
En hankkinu koiraa sen takii, ku oon sinkku vaa mielenterveyden takii. :) On ees yks kaveri, jolle jutella… M25
Mä enn pidä eläimistä ja armosta.