Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torissa ostaja ei suostunut ostamaan minulta tuotetta, koska minulla ei ollut tunnistettavaa identiteettiä

Vierailija
15.11.2020 |

Minä olisin ollut halukas myymään ja ostaja ostamaan, mutta toiselle osapuolelle ei käynyt se, että hän ei tiennyt minusta mitään muuta kuin nimimerkin ja prepaid-numeron. Lässytti jotain, että hän ei näin kalliita kauppoja (225€) halua tehdä henkilön kanssa, joka salaa täysin identiteettinsä. Mistä näitä urpoja sikiää? Jos minä en halua kaikelle kansalle tietojani antaa, niin sen luulisi olevan aivan ymmärrettävää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi minäkään alkanut kaupoille tuon hintaluokan tuotteissa kenenkään anonyymin tyypin kanssa.

Vierailija
2/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei ole pakko kertoa tietojasi, eikä kenenkään ole pakko ostaa sinulta mitään. Mikä siis on ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa palvelussa pitäisi olla pakollinen tunnistautuminen, niin tätä anonyymiapina-ongelmaa ei olisi. Itsekin niin kyllästynyt näihin koijareihin.

Vierailija
4/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään antaisi rahaa nimimerkille, joka käyttää prepaidia. Todennäköisesti tavaraa ei ole olemassa tai sitten se on varastettua.

Vierailija
5/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää huutonetiin jos haluatte postitteluja. Tori on kasvokaupoille. Kuka hullu ostaisi mitään noin kallista vieraalta postituksella vaikka olisi edes nimi tiedossa?

Vierailija
6/6 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on ostettu ja ihmettelen että muhun on luotettu. Taitaa olla noin 150 euron summia. Aina lähettänyt tuotteen. Wii U ja hyötykuivuri oli ne kalleimmat tuotteet.

No luotettava kyllä olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi