Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaudet ovat turmelleet vartaloni

Vierailija
15.11.2020 |

Olen keski-ikäinen monisairas nainen. Sairaudet ovat turmelleet vartaloni. Mieheni joskus "armeliaasti" antaa seksiä säkkipimeässä. Rakastan seksiä ja haluaisin sitä usein. Kuitenkin olen niin vastemielisen näköinen, että kaikki toiminta on tehtävä todella pimeässä. Mies ei muuten pysty erektioon kanssani. Voisiko tässä tilanteessa lopettaa seksin harrastamisen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa?

Vierailija
2/16 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä

Se ei ole vaihtoehto eikä sellaista miestä edes löydy, kuka minut haluaisi.

Vierailija
4/16 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha no vaikuttaa, että itsetunto ongelma joka voi olla ihan millaisella ns kaunottarella vaan. Kyllä mies ihan osasyyllinen

Vierailija
5/16 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha no vaikuttaa, että itsetunto ongelma joka voi olla ihan millaisella ns kaunottarella vaan. Kyllä mies ihan osasyyllinen

En tosiaan ole mikään kaunotar, eikä ole itsetunto ongelmia. Rehellisesti vain kerroin, että vartalossani on paljon vikoja ja vammoja.

Vierailija
6/16 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ajattelet ratkaisuksi? Rakastat seksiä ja kysyt voiko tilanteessasi lopettaa seksin harrastamisen.

Vierailija
7/16 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ajattelet ratkaisuksi? Rakastat seksiä ja kysyt voiko tilanteessasi lopettaa seksin harrastamisen.

Varmaan on lopetettava seksin harrastaminen. Miehelleni se on vastemielistä minun kanssani eikä kukaan muukaan mies minua halua.

Vierailija
8/16 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt, mistä olet keksinyt tuollaista

Vierailija
9/16 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairaus turmelee vartalon noin? Hankala tilanne, kyllä ulkonäkö merkitsee seksissä aika paljon. Etkö voi tehdä mitään kroppasi eteen? 

Vierailija
10/16 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten täytyy vaan harrastaa seksiä yksin, niin minäkin teen. Minulla ei ole ulkonäköä tuhoavia sairauksia, vaan muuten vain luontaisesti ruma kroppa. Mies jonka kanssa yritin seksisuhdetta ei pystynyt kanssani erektioon. Se kertonee kaiken tarpeellisen.

Vierailija
11/16 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista naista/miestä olekkaan, joka ei kantta vakkaansa löytäisi.

Vierailija
12/16 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää, vaikea neuvoa.

Itselläni on kohtu poistettu, tosi ruma 20 vm arpi jäi. Vinoon vielä leikattu jotenka vatsan alamakkara pömpöttää kummallisesti. Mulla onkin paljon seksikkäitä alusasuja, varsinkin avonaisia pikkuhousuja. Niissä runsaasti kangasta muualla kun pimpissä.

Ei näy arpi eikä toi epätasainen vatsalihas ihroineen.

Vierailija
13/16 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten täytyy vaan harrastaa seksiä yksin, niin minäkin teen. Minulla ei ole ulkonäköä tuhoavia sairauksia, vaan muuten vain luontaisesti ruma kroppa. Mies jonka kanssa yritin seksisuhdetta ei pystynyt kanssani erektioon. Se kertonee kaiken tarpeellisen.

Joo, niin varmaan täytyy tehdä. Surullista, mutta tavallaan ymmärrän etten ole seksikäs.

Vierailija
14/16 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla teki taas kamalasti mieli seksiä ja mies tepasteli pienissä boksereissaan vessaan. Hän on niin seksikäs,mutta ei voi mitään.

Vierailija
15/16 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole itse huonoilla elintavoilla hankittuja sairauksia? Itsesäälissä rypevä ihminen ei kiinnosta ketään, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
16/16 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt mitään arpia jää tuijottelemaan. Itsellä arpi toisessa rinnassa, kun epämääräinen pahkura varmuudeksi leikattu. Mies ei ole koskaan edes maininnut asiasta, ja ihan tykkää...samoin raskausarvet, tosin ei niitä liikaa ole, ja mieshän ne on aiheuttanutkin. No jos rakastaa, ei ole kukaan täydellinen. Pian 40 vuotta yhdessä, ja aina haluttaa..