Poikaystävän kädettömyys harmittaa
Ei osannut esimerkiksi paikata mun polkupyöränrengasta, kun hajosi. Veljeni tuli paikkaamaan. Osaa kyllä paljon muuta, mutta käytännön työt mättää.
Oon alkanut miettiin, miten se pärjäis vaikka poikalapsen kanssa, jos joskus lapsia saataisiin? Kuka opettaisi pojalle miesten perusjutut elämässä, jos ei oma isä osaa?
Kommentit (23)
Miksi sinä et osaa paikata rengasta? Tarvitsit veljesi apua.
Opettele ja opeta lapsillesikin.
Onhan se todella vaikeaa jos ei ole käsiä. Monet kädettömät tekevät jaloillaan samoja asioita mitä kädelliset, kannattaa opetella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä et osaa paikata rengasta? Tarvitsit veljesi apua.
Opettele ja opeta lapsillesikin.
Ei pysty. Tyttö on aina uhri.
Jos poika ei osaa, niin sun on syytä osata, jotta puolisot täydentävät toisiaan.
Aika harva osaa kaikki mahdolliset hommat ja niin nuorena. Luultavasti kumikorjauspakkauksessa on ohjeet paikkaukseen tai netissä. Eri asia meneekö se paikkaus oikein heti ja ovatko ohjeet päteviä.
No sitten kannattaa erota ja etsiä mies, joka on hyvä käden taidoissa. Enkä tarkoita nyt pleikkarin pelaamista.
Miksi sen olisi pitänyt paikata sinun renkaasi? Paikkaa itse renkaasi, laiska.
Kyllä se niin on että poikalapsi tarvitsee isän, joka osaa sotia, metsästää ja korjata kaiken.
Tyttölapselle hyvä naisen malli on uhrautuva kotiäiti. Kaikki muu on nykypäivän hapatusta.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva osaa kaikki mahdolliset hommat ja niin nuorena. Luultavasti kumikorjauspakkauksessa on ohjeet paikkaukseen tai netissä. Eri asia meneekö se paikkaus oikein heti ja ovatko ohjeet päteviä.
no onpas vaativa homma paikata rengas. ap ei varmaan voisi ostaa tarralenkkareitakaan, kun ne on melkein yhtä vaikea laittaa jalkaan kuin vaikka esim paikata rengas
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on että poikalapsi tarvitsee isän, joka osaa sotia, metsästää ja korjata kaiken.
Tyttölapselle hyvä naisen malli on uhrautuva kotiäiti. Kaikki muu on nykypäivän hapatusta.
tarkoitat kai "uhriutuva" kotiäiti
Onko hän menettänyt jossain onnettomuudessa vai onko muusta syystä amputoitu?
Jos minun sisko olisi niin avuton, ettei viitsisi itse paikata rengasta, niin en minäkään lähtisi sitä sille paikkaamaan. Muuten voin kyllä auttaa siskoani, mutta joku raja saamattomuudellekin on.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö minkälaisia paitoja?
Hihat lienee turhat kädettömällä.
pakkopaita
Katso ap youtubesta, miten rengas vaihdetaan, kuten normaalit naiset ja tee itse.
Minä ja kaverini huolsimme omat pyörämme ihan itse jo teinityttöinä. Miksi sulla pitää siihen olla mies? Sehän on simppeliä hommaa. En ole edes käsistäni kätevä, mutta osaan paikata pyörän renkaan.
Nyt oli kyse pointtina poikkis joka ei osaa tehdä mitään. Jättää pitäs tuommonen.
Miksi pilkkaat ja syyllistät invalidia poikaystävääsi? Yritä itse yksikätisenä paikata polkupyörän rengas.