Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukupuolielimenkuvaviesti

Vierailija
13.03.2014 |

Onko sellaista korrektia lähetellä omasta elimestään työnantajan puhelimella?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja mielellään vielä työnantajalleen

Vierailija
2/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä kyselet? Painu nyt filmaan sitä toosaas sinne vessaan jos siltä tuntuu!!! Ei elämä sanon mä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu siitä kenelle se lähetetään ja mitä vastapuoli ajattelee asiasta. Työnantajan puhelimella voi kyllä hoidella siiviliasioitakin kunhan kulut jäävät kohtuullisiksi, joten se ei ole olennaista onko oma vai työpuhelin.

Vierailija
4/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kansanedustajan tulee esiintyä vakaasti ja arvokkaasti sekä loukkaamatta toista henkilöä."

Lähde: Suomen perustuslaki

Vierailija
5/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo osaa arvostaa naisia.

Vierailija
6/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt tuossa sentään oli positiivista että Teuvokin on joiltain osin oppinut eduskunnassa ihmisten tavoille. Tästä jäi nyt kokonaan pois välistä se vaihe jossa ensireaktio oli en se minä ollut ja jos olin niin joku vihreä teki saman ensin vuonna 1980 ja jos ei tehnyt niin ainakin ählämit tekevät näin koko ajan ja media vainoaa minua ja kaikki johtuu vain siitä että metian edustajat pelkäävät jytkyä...

Vierailija
7/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 14:38"]

Se nyt tuossa sentään oli positiivista että Teuvokin on joiltain osin oppinut eduskunnassa ihmisten tavoille. Tästä jäi nyt kokonaan pois välistä se vaihe jossa ensireaktio oli en se minä ollut ja jos olin niin joku vihreä teki saman ensin vuonna 1980 ja jos ei tehnyt niin ainakin ählämit tekevät näin koko ajan ja media vainoaa minua ja kaikki johtuu vain siitä että metian edustajat pelkäävät jytkyä...

[/quote]

No kyllähän tuossa selkeästi syytellään muita, omaa humalaa jne. Hänethän on harhautettu mukaan juoneen ja kännissäkin oli. Eli ottaa vastuun mutta ei kuitenkaan ota koska muut juonitteli.

Vierailija
8/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun Teuvo selitää että "kännispäissäni tein. Muuten olen ihan fiksu, mutta kännissä hölmöilen". Ei kais se känni tuu kun flunssa, kyllä hän varmaan ihan itse sen aiheuttaa.

Vierailija
9/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen humalaa? Teuvohan on ollut absolutisti vuodesta 1993.

Vierailija
10/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on varmaan (puhelimen) kameran syytä, jos joku ensin vahingossa riisuu, sitten tähtäilee ja kuvaa, ja vielä lähettää, stackars. Tästä voimme päätellä, että evoluutio ei ihan vielä ole saavuttanut huippuaan.

Vierailija
11/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Teuvo ei tiedä mitä absolutismi on? Jos hän luulee, että silloin saa juoda vain Absolut-vodkaa?

Vierailija
12/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta elimestään on, mutta toisen elimestä ei ole korrektia.

Vierailija
13/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa Teukan toilailut. Olikohan onnistunut duckface kuva?