Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu kertomaan edellisten seksikumppaniensa määrää

Vierailija
15.11.2020 |

Ei siinä muuten, mutta alkoi kiinnostamaan, koska mies sanoi että "enemmän siiitä on sinulle haittaa kuin hyötyä". Jos siis kertoisi.
Veikkaan että on aika ahkeraa jyystöä siis käyty.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe mistä keskusteleminen ei parisuhdetta mitenkään paranna.

Vierailija
2/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavaa kysyä tuollaista toiselta. Häpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi itsekään. Ei todellakaan paranna suhteen laatua millään tavoin. M

Vierailija
4/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas nainen ei halunnut tuota kertoa, vaikka ensin kysyi itse. Vastattuani sanoi että noin kymmenen. Itse mietin miten voi olla noin, kai sitä nyt kumppanien lukumäärän tietää. Itse tiedän sukunimetkin.

Vierailija
5/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies on erimies.

Vierailija
6/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas nainen ei halunnut tuota kertoa, vaikka ensin kysyi itse. Vastattuani sanoi että noin kymmenen. Itse mietin miten voi olla noin, kai sitä nyt kumppanien lukumäärän tietää. Itse tiedän sukunimetkin.

On tainnut tulla tavaraa jaettua tällä tyttärellä... Miten sitä nyt voisi muistaa kenen kaikkian kanssa on vehkeitä tullut hinkattua vastakkain?

Vierailija
7/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän tulkintakysymys. Lasketaanko nekin nuoretpojat, joilla ei jännityksen vuoksi seisonut, ja mitään ei tapahtunut?

Kaikkien sukunimet taisin aikanaan tietää. Enää en muista.

Vierailija
8/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan eri asia miehellä kuin naisella. 

Vierailija
9/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot on 

A) ei yhtään, mitä häpeää

B) niin monta että pahoitat vain mielesi, vaikka hän valehtelisi ja ottaisi luvusta puole pois

tai

C) jotain näiden kahden väliltä

Loppupäätelmä, tietoisuus ei auta sua millään lailla eikä vie teidän parisuhdetta minnekään. En ymmärrä miksi tämmöinen muka  olisi tärkeää enää teinivuosien jälkeen. Fiksumpi partneri valehtelee kuulijakunnan mukaan sopivalta kuulostavan luvun. Sen tarkemmin ei tartte kertoa ja tarkempien tietojen antaminen olisi epäreilua aiempia kumppaneita kohtaan. Yksityisyyden loukkauksesta puhumattakaan.

Vierailija
10/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli typerää kysyä. Nyt asia haittaa suhdettanne niin pitkään kuin olette yhdessä. Tuollaiseen kysymykseen on minusta ihan oikein vastata epärehellisesti ihan mitä itse haluaa, jos toinen utelee asiattomuuksia.

Vierailija
11/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kukakin seksikumppanilla tarkoittaa. Pitäisi ensin määritellä, mitä tarkoitetaan seksillä. Mun kaverilla määrittelystä riippuen kahdesta viiteen kumppania. 

Vierailija
12/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se oo tärkeintä, että nyt on yksi, eli sinä?

Vierailija
13/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista tollasia kysellä.

Vierailija
14/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin sanoisin että NOIN kymmenen, kun ei tiedä lasketaanko suuseksi vai pitääkö olla penetraatio. Miehellä on ollut minua ennen kaksi, sen tiedän.

Vierailija
15/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole sitä miehelleni koskaan kertonut. Ja me ollaan oltu naimisissa jo yli 20 vuotta. Jotkut asiat saa pitää omina salaisuuksina ja tämä kuuluu minusta niihin.

Vierailija
16/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mela melomalla kulu.

Vierailija
17/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että tuota keskustelua ei käytäisi. Miksi pitäisi?

nimimerkillä en muista lukuani...

Vierailija
18/18 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän tulkintakysymys. Lasketaanko nekin nuoretpojat, joilla ei jännityksen vuoksi seisonut, ja mitään ei tapahtunut?

Kaikkien sukunimet taisin aikanaan tietää. Enää en muista.

Niin. Sitä sanottiin puhelinluetteloksi. Nykyään niitä ei enää ole.

Mulla on puhelimessa sellainen Fonecta. Se kertoo kaikki julkiset numerot, myös omani (töihin).

On varmasti kilpaileviakin sovelluksia.