Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kokenut pílvenpolttelija ja kysyisinkin teiltä sen laillisuudesta unelmoivia, että todellako kuvittelette kotimaisten poliittisten tahojemme muuttavan kyseistä asiaa? Se laillistuu kyllä, mutta vasta EU:n tekemien muutosten myötä

Vierailija
15.11.2020 |

Suomessa olisi poliittinen itsarí ryhtyä ajamaan huimausainepolitiikkaa sallivammaksi, sillä vuosikymmenien ajan jatkunut propaganda on tehnyt tehtävänsä. Liian isolle osaa väestöstä puheet kanjabiksen laillistamisesta on myrkkyä. Toki on hyvä tietoisuuden leviämisen kannalta pitää meteliä asiasta, mutta ei kannata odottaa hengitystä pidätellen, että sitä ikipäivänä laillistettaisiin eduskunnan päätöksellä ennen kuin EU on antanut ohjeistuksen laillistamisen puolesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikot joutuu puolustamaan rikollisuutta kerätäkseen irtopisteitä laillistamisen vastustamisella. Aivan helkkarin typerää touhua. 

Vierailija
2/7 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kanjapiksen pitäaikaiskäyttäjä ja kuulinpa vain muutama vuos takaperin poliisikoulussa opiskelleelta kaveriltani, että siellä veikkaavat sen laillistuvan "piakkoin", mitä lie tarkoittaakaan.. Mutta ymmärsin, että poliiseita ei kiinnostelis viddujakaan tuhlata resursseja pössyttelijöitten jahtaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän poliiseja nykyisin se kiinnostakaan, minulla oli kerran 1,5g taskussa jonka löysivät ja antoivat pitää sen "kunhan en kadulla polttele" ettei mummot soittele häkeen hädissään.

Vierailija
4/7 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin kanjapiksen pitäaikaiskäyttäjä ja kuulinpa vain muutama vuos takaperin poliisikoulussa opiskelleelta kaveriltani, että siellä veikkaavat sen laillistuvan "piakkoin", mitä lie tarkoittaakaan.. Mutta ymmärsin, että poliiseita ei kiinnostelis viddujakaan tuhlata resursseja pössyttelijöitten jahtaamiseen.

Niin tosiaan ja vielä se, että "joku" poliisi oli kommentoinu tähän asiaan, että jos on joku laki, jota yleisesti rikotaan, pitäisi sitä lakia tarkastella uudestaan.

Ja varmaan joku kukkis tarkertuu tohon yleisesti sanaan... Kuule ku niitä kaappipössyttelijöitä on ihan järkyttävä määrä...

Vierailija
5/7 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hallitus laillistaa sen heti jos kaikki ihmiset jää työttömäs nii kaun kannabis on laiton

heti se on laillista mennee takas töihin

Vierailija
6/7 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tosiaan ja vielä se, että "joku" poliisi oli kommentoinu tähän asiaan, että jos on joku laki, jota yleisesti rikotaan, pitäisi sitä lakia tarkastella uudestaan.

Ja varmaan joku kukkis tarkertuu tohon yleisesti sanaan... Kuule ku niitä kaappipössyttelijöitä on ihan järkyttävä määrä...

Arvion mukaan 60-80 tuhatta suomalaista pössyttää kuukausittain. Vuosittain vielä enemmän. Olisi jo aika laillistaa.

Vierailija
7/7 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kuolee boomereita. Uskon että olemme päivä päivältä lähempänä sitä, ettemme olisikaan joku päivä rikollisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan