Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruumiillinen taito joka sinulla on ja muilla ei?

Vierailija
15.11.2020 |

Lapsena osasin pysäyttää sydämeni. Tajusin jo ihan pienenä että kaikki ei voi tehdä niin. Minua aina kiellettiin tekemästä sitä huonon olon takia mutta kukaan ei uskonut ennenkuin jouduin muusta syystä sairaalaan. Jalka meni poikki niin olin sillan letkuissa ja se sydänmiittari piipitti. Tajusin sen, olin 7 ja aloin aiheuttamaan itselle sydänkohtauksia ja silloin se kiellettiin lopullisesti ja sain lääkkeitä joita söin aikuiseksi asti. Leikkausta suunniteltiin johonkin sinushermoon että se menee jonkun lihaksen päältä mutta se jäi, kai kukaan ei oikein uskonut
Että se auttaisi. Aivoja kuvattiin mutta silloinkin lääkäri vähän salailu miksi kuvataan ja minun olisi pitänyt sanoa toiselle lääkärille huimauksesta mutta en puhunut.
Yksi hoitaja kertoi silloin kun ollaan vanhempien kanssa juteltu niin hyvin erikoisia asioita.
Hoitaja oli kertonut että on nähnyt pienten lasten tekevän ihmeellisiä asioita ja noita asioita tapahtuu heidän ympärillään.
Ehkä moni erityislapsi kokee kätkytkuoleman tai kokeilee vahingossa taitojaan liikaa.
Minulla on joskus rytmihäiriöitä mutta kykenen heti rauhoittamaan sen. Pystyn myös tasailemaan ja säätelemään jossain määrin pulssia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän