Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En millään pääse yhden asian yli

Vierailija
13.03.2014 |

Vatvon sitä jatkuvasti päässäni, olen ärtynyt, en pysty keskittymään muihin asioihin ja masentaa. Ajattelen olevani läpeensä huono ja kelvoton ihminen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntuu että se perkele menee niin että vaikka minut pahoinpideltäisiin, se olis ihan kokonaan mun omaa syytäni.

Vierailija
2/4 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua avautua asiasta, haluaisin lähinnä jotain kommentteja siihen miten tällaisesta pääsee yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 08:51"]

Kun tuntuu että se perkele menee niin että vaikka minut pahoinpideltäisiin, se olis ihan kokonaan mun omaa syytäni.

[/quote]

Se johtuis ihan kokonaan siitä että mä olen niin paska ja huono ja kelvoton ihminen että ansaitsen kaiken mahdollisen pahan. Näin se menee.

Vierailija
4/4 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaako? Serkulla oli ihan sama ongelma. Edellisessä suhteessa lytätty itsetunto pohjamutiin ja oli koko ajan, että hän on huono ja epäpätevä joka suhteessa ja asiassa. Kävi ihan pohjalla, ennen kun alko taas pala kerrallaan kiivetä ylös. Avaudut jollekkin kuka välittää ihan OIKEESTI. Nuppitohtoria en suosittele, koska se leimaa sut depressiiviseksi ja työntää reseptit mömmöihin millä saadaan ihminen ihan koomaan.