Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni hermot miehen kuorsaamiseen

Vierailija
13.03.2014 |

ja hankin olohuoneeseen itselleni oman sängyn. Mitä mieltä olette sellaisesta järjestelystä? Mies itse vähättelee kuorsaustaan eikä suostu etsimään siihen helpotusta. Ja mä en vaan jaksa enää. Tiedän vaan että esim rakas anoppini tulee olemaan tätä kovinkin kärkkäästi vastaan ja lapsetkin varmaan ihmettelee. Mutta en enää jaksa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua.. meillä on eri huoneet, harmittaa tosi paljon kun olis ihana nukkua yhdessä, meillä vielä aika tuore suhde (2v) mutten ole koskaan pystynyt nukkumaan miehen kanssa, ihan sama kuinka monet korvatulpat on ja mies kävi jossain operaatiossakin, muttei mikään auta! kuorsaa ihan hiton lujaa ja ihan sama missä asennossa nukkuu, On kanssa ylipainoa .. huoh.

Mulla hajoo pää jos en saa nukuttua, että tää on ainoo keino vaikka ikävää onkin.

Vierailija
22/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä totesin heti suhteen alussa, kun kuorsaus ilmeni, että uni on mulle elintärkeää ja asia on kynnyskysymys suhteen jatkolle. Joko nukutaan eri huoneissa tai erotaan. Seksiä on silti joka päivä ennen yöunia eli siihen ei vaikuta. Unenpuute tekee vihaiseksi ja sairastuttaa ja lopulta tappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän vaan että esim rakas anoppini tulee olemaan tätä kovinkin kärkkäästi vastaan

Siis MITÄ väliä? Anoppiko teidän elämäänne sanelee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan