Miten hankkia kavereita?
Olen parikymppinen opiskelija, ja minun on todella vaikea tutustua kehenkään. Olen jo vuoden opiskellut terveysalla, enkä vieläkään ole millään tavalla osa luokkaani. Jotenkin tuntuu että kaikilla muilla on todella paljon "oikeaa elämää" ympärillä, he matkustelevat kotipaikkakunnilleen, käyvät obiskelijabileissä ja heillä on laaja kaveripiiri. Minä taas puolestani kyhjötän illat opiiskelijaboxissani kirjoja lukien ja elokuvia katsellen. Viikonloppuisin nään sitten toisella paikkakunnalla asuvaa poikaystävääni. Nuoruus vaan vilisee silmissä ohi. Miten ja missä te tutustutte uusiin ihmisiin?
Kommentit (52)
4, Juu eii ja on kurjaa. En ees tiedä mistä mä semmosen tällä hetkellä hankkisin kun olesken vaan vapaa-ajalla suurimmasta osasta aikaa yksin.. Hehe :D tuskin se sun poikaystävä kehenkään ihastuu, itekki sanonu sun ajatuksii hulluiks.. Joten luota siihen :)
Mä asun Turussa.
2
2 luotan kyllä :D nii ei niitä ainakaa baarista kannata hakee :D toivotaa et törmäät johonki aiva ihanaan vaikka kauppa reissulla ja rakkaus oikee räjähtää :) tai sit et törmäät siällä oikee ihanaan ihmiseen ja teistä tulee ystävät! Ja voihan sitä ystävän löytää täältäkin... Miehet täällä on vissii vähä vanhempi :/
4
4, jooo no baarista nyt saa seuraa kyllä jos haluaa, mut kaikkihan sen tietää et mimmosta seuraa :D Niin ei sitä ikinä tiiä mitä tapahtuu tosiaan :) miten sä ja sun poikaystävä tapasitte?
2
Nörttitytöille tiedoksi että kun mä muutin opiskelemaan olin sosiaalinen sometyttö mutta silti en saanut uudelta paikkakunnalta yhtään kaveria! Kyhjötin samalla lailla opiskelukämpässä päivästä toiseen. Sain uusia kavereita lukion jälkeen kesätyöpaikastani. Opiskelijaporukasta ei jäänyt yhtään kaveria.
2 oltiin 16 kun tavattiin, meillä oli molemmilla mopoautot ja sit yhteinen kaveri kellä ei ollu mopoautoo ni hengailtii isommassa porukassa tän kaverin kanssa ja sit tää mun poikaystävä tuli hakee sitä kaveria siitä ja se oli nähny mut (varmaa mopoauton takii ku ei ollu porissa toista samallaista) ja olin krapaamassa ikkunaa ja oon siis tosi lyhyt ja mun pylly o suht iso (en oo läski tai mitää, se o vaa iso verrattun mu vartaloo) ja olin oikee hyppiny siinä mopoauton edessä XD ja tää poika ystävä oli miettiny et missäköhä hemmetin piilokamerassa on :D:D sit se etti mut irc galleriasta ja kavi yli 10 päiväs kattoos mu kuvii ja mul oli sellane juttu et näki kuka siäl kävi ja sit mä rupesin ain kattoo takas sen kuvii ja sit uskaltauduin ottaa sen mese osotteen siältä irc galleriast ja sit lisäsin sen mesen ja sit se ei puhunu mitää... Ja odotin kaks viikkoo kunnes kysyin silt XD :kui kovaa su mopoauto kulkee XDD ja siit se sit lähti!
4
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 02:02"]
Nörttitytöille tiedoksi että kun mä muutin opiskelemaan olin sosiaalinen sometyttö mutta silti en saanut uudelta paikkakunnalta yhtään kaveria! Kyhjötin samalla lailla opiskelukämpässä päivästä toiseen. Sain uusia kavereita lukion jälkeen kesätyöpaikastani. Opiskelijaporukasta ei jäänyt yhtään kaveria.
[/quote]
En ole mä ainakaaan nörttityttö, en kyllä mistään sosiaalisemmastakaan päästä... varsin normaaali siis.......
2
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 02:08"]
2 oltiin 16 kun tavattiin, meillä oli molemmilla mopoautot ja sit yhteinen kaveri kellä ei ollu mopoautoo ni hengailtii isommassa porukassa tän kaverin kanssa ja sit tää mun poikaystävä tuli hakee sitä kaveria siitä ja se oli nähny mut (varmaa mopoauton takii ku ei ollu porissa toista samallaista) ja olin krapaamassa ikkunaa ja oon siis tosi lyhyt ja mun pylly o suht iso (en oo läski tai mitää, se o vaa iso verrattun mu vartaloo) ja olin oikee hyppiny siinä mopoauton edessä XD ja tää poika ystävä oli miettiny et missäköhä hemmetin piilokamerassa on :D:D sit se etti mut irc galleriasta ja kavi yli 10 päiväs kattoos mu kuvii ja mul oli sellane juttu et näki kuka siäl kävi ja sit mä rupesin ain kattoo takas sen kuvii ja sit uskaltauduin ottaa sen mese osotteen siältä irc galleriast ja sit lisäsin sen mesen ja sit se ei puhunu mitää... Ja odotin kaks viikkoo kunnes kysyin silt XD :kui kovaa su mopoauto kulkee XDD ja siit se sit lähti!
4
[/quote]
Hehe, ihana tommonen oikeen kunnon teinirakkaus! :D ja ootte sit ollu jo kauan yhessä. ihanaa!
Huomenna neljä vuotta ja yhden kuukauden! XD toivottavasti vuosia on vielä monen monen monta :D kyllä säkin oman rakkaan löydät :)
ja nii juu mäkään en oo nörtti!
4
4, ihanaa tommoset oikeesti kestävät suhteet.. ne on niin harvassa nykyään :D
Hei kerroppa säki mulle sun meiliii, nii voidaan jutella jos haluut! :D
Mun pitää meinaa mennä, huomenna koulua!
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 02:33"]4, ihanaa tommoset oikeesti kestävät suhteet.. ne on niin harvassa nykyään :D
Hei kerroppa säki mulle sun meiliii, nii voidaan jutella jos haluut! :D
Mun pitää meinaa mennä, huomenna koulua!
[/quote]
mun meilissä on mu oikee nimi, ni anna sä sun ni mä voin laittaa sulle viestii! Munki pitää mennä nukkuu! :D
Ja mä oo tabletilla ni en viitti väsätä uutta! Jos sovitaa huomenna et jompikumpi alottaa jonku keskustelun ja teen huomenna uuden meilin ja annan sen sinne? Sovitaa vaa et mikä alotus :D ja kellon aika! Koska sit joku muu tulee laittaa se ja annan meili vääräl tyypil :D:D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 02:42"]
Ja mä oo tabletilla ni en viitti väsätä uutta! Jos sovitaa huomenna et jompikumpi alottaa jonku keskustelun ja teen huomenna uuden meilin ja annan sen sinne? Sovitaa vaa et mikä alotus :D ja kellon aika! Koska sit joku muu tulee laittaa se ja annan meili vääräl tyypil :D:D
[/quote]
Tein nopeesti uuden :D niin se on laurelalin@outlook.com
NJAMS, onko täällä jotkut kissa kissabileet menossa? 27v, hyvinvarusteltu ja komeaksi kehuttu mies voi tulla teille pitämään seuraa ;)! Pistetään kunnon bileet pystyyn yhdessä, jutellaan sit vaikka seuraavana aamuna sängyssä mistä haluatte ;)...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 02:49"][quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 02:42"]
[/quote]
Tein nopeesti uuden :D niin se on laurelalin@outlook.com
[/quote]
Laitan sullekin viestiä, kiitti! Oon aina pitänyt isoista perseistä kimmoilla, NJAMS! ;)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 02:51"]NJAMS, onko täällä jotkut kissa kissabileet menossa? 27v, hyvinvarusteltu ja komeaksi kehuttu mies voi tulla teille pitämään seuraa ;)! Pistetään kunnon bileet pystyyn yhdessä, jutellaan sit vaikka seuraavana aamuna sängyssä mistä haluatte ;)...
[/quote]
Oot kamalan vanha :o
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 01:39"]4, No joo okei hyvä sit niin. Toivottavasti ne iskuyritykset ei sit jatku :D
Joo sen oon kyl huomannu tässä elämässä, et ei kannata luottaa melkeen kehenkään. Aina kun on jotain omia juttuja kertonu, ja joku on luvannu ettei kerro kellekkään.. nii ne melkee levii vielä pahempina eteenpäin... Tosi kurjaa.. Ja kun mulla ei oo poikaystävää tällä hetkellä, niin mä en sitten kerro kellekkään yhtään mitään :D
Missä sä muuten asut? :)
[/quote]
Nii eli sul ei oo sitä poikaystävääkää kenee luottaa :( tosi kurjaa... Mä en kyl selviäis ilma poikaystävää... Ja tää armeija o ollu iha kamalaa ku pelkään et se ihastuu armeijas johonki tyttöö ja jättää mut XD pitää mua iha hulluna ku sanoin sille :D:D
Porissa asun, entä sä?
4