Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on aseksuaali mies

Vierailija
15.11.2020 |

Onko kenelläkään muulla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole hyvä vaan? Ei ainakaan ole uittamassa munaansa ties missä niinkuin miehet yleensä. Tai pidä naisia seksiobjekteina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole hyvä vaan? Ei ainakaan ole uittamassa munaansa ties missä niinkuin miehet yleensä. Tai pidä naisia seksiobjekteina.

Mä itse kaipaisin seksiä.

Vierailija
4/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, valitettavasti.

Mutta jos sulla ei ole käyttöä sille ukolle, niin voitko ystävällisesti lähettää minulle?

Ei anneta hyvän miehen mennä hukkaan!!

Vierailija
5/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ottaisin mielellään!

Vierailija
6/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien mielestä potentiaalinen raiskaaja siis.

Vierailija
8/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ottaisin muuten, mutta oletan kyseessä olevan ammattivalittajan. Joten nääh.

Vierailija
9/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on. Ja mä kaipaan seksiä.

Toisaalta oon ajatellut sen niin, että tässä on muuten hyvä. Seksin puute on pieni hinta siitä, että muuten on toimiva suhde.

Mulla on kuitenkin terveet kädet ja hyvä mielikuvitus.

Ja hyvä mies.

Asiasta on puhuttu. Paljon.

Vierailija
10/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ottaisin muuten, mutta oletan kyseessä olevan ammattivalittajan. Joten nääh.

Eikö sen mies sulle kelpaisi?

Vierailija
11/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus ei ole mikään synonyymi seksittömyydelle. Alloseksuaalisilla ihmisillä (valtaosa), voi olla seksittömyyttä/seksittömiä kausia.

Aseksuaalisuus on suuntautuminen siinä missä homoseksuaalisuus tai heteroseksuaalisuus. Se kuvastaa vain ja ainoastaan yhtä asiaa; että henkilö ei tunne seskuaalista vetoa muihin ihmisiin. Se on ainoa seikka, joka määrittelee aseksuaalisuuden.

Ihmiset virheellisesti liittävät aseksuaalisuuteen asioita, jotka eivät siihen liity millään tavalla. Libido ei ole sama asia kuin seksuaalinen suuntautuminen. Aseksuaalisella ihmisellä voi olla todella korkea libido, mutta se ei kohdistu spesifisti kehenkään tiettyyn henkilöön. He eivät esimerkiksi kiihotu seksuaalisesti toisen ihmisen kehosta. Aseksuaali voi harrastaa kumppaninsa kanssa seksiä vaikkapa siitä syystä, että se tuntuu hyvältä ja että hän haluaa tuntea henkistä yhteenkuuluvuutta toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
12/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen mies sulle kelpaisi?

Sen perusteella mitä olen lukenut, niin ei.

Vierailija
13/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy. Ollaan aiheesta keskusteltu puolison kanssa sekä terapiassa parin vuoden ajan. Helppoa se ei ole vaikka palstamammat niin kuvittelevat. Haluttomuus satuttaa itseä sekä sitä toista osapuolta, joka yritti suhteen alussa keimailla vaatteilla, huulipunalla, korkokengillä ja tehdä minut ns. hulluksi, haluamaan häntä.

En kuitenkaan kiihotu, en tavallaan näe mitään erikoista missään hepeneissä ja tiedän, että se loukkaa puolisoani. Se harmittaa minua, mutten mahda asialle mitään. Harrastamme seksiä satunnaisesti kylläkin, sillä nautin läheisyydestä ja tiedän puolisoni nauttivan. Voisin myös olla ilman seksiä lopun ikääni. Asiaa voisi verrata vaikka satunnaiseen tupakointiin. Joku saattaa polttaa savukkeita viihdekäyttönä, mutta voi kyllä olla ilmankin.

Vierailija
14/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalisuus ei ole mikään synonyymi seksittömyydelle. Alloseksuaalisilla ihmisillä (valtaosa), voi olla seksittömyyttä/seksittömiä kausia.

Aseksuaalisuus on suuntautuminen siinä missä homoseksuaalisuus tai heteroseksuaalisuus. Se kuvastaa vain ja ainoastaan yhtä asiaa; että henkilö ei tunne seskuaalista vetoa muihin ihmisiin. Se on ainoa seikka, joka määrittelee aseksuaalisuuden.

Ihmiset virheellisesti liittävät aseksuaalisuuteen asioita, jotka eivät siihen liity millään tavalla. Libido ei ole sama asia kuin seksuaalinen suuntautuminen. Aseksuaalisella ihmisellä voi olla todella korkea libido, mutta se ei kohdistu spesifisti kehenkään tiettyyn henkilöön. He eivät esimerkiksi kiihotu seksuaalisesti toisen ihmisen kehosta. Aseksuaali voi harrastaa kumppaninsa kanssa seksiä vaikkapa siitä syystä, että se tuntuu hyvältä ja että hän haluaa tuntea henkistä yhteenkuuluvuutta toisen ihmisen kanssa.

Mikä on sana sitten ihmiselle joka haluaa olla kokonaan ilman seksiä?

Vierailija
15/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

näissä kun pysyis kärryillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi