Laitoin miehelleni kahvia ja kohta tulee ruoka
Kommentit (21)
Hyvä vaimo :) Toivottavasti saat sitten omaa aikaa kun lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaimo :) Toivottavasti saat sitten omaa aikaa kun lähtevät.
Saan mä. Mulla on valtavasti viikottain omaa aikaa. Harvalla perheellisellä on näin.
Olet alistettu!
jätä se nahjus, joka ei itse osaa tehdä kahviaan
Naisen ei nykypäivänä pidä alistua vaimon rooliin, 50-luku meni jo
Minä annoin aamulla pimppaa, sitten mies teki brunssin ja illansuussa menemme ravintolaan syömään, kuten aina sunnuntaisin, jos emme ole matkoilla tai huvilalla. Huvilalla mies tekee ruoat.
Lapsi on jo aikuinen ja asuun omassa asunnossaan, joskus hän tulee brunssille kanssamme tai illalla syömään, tänään ei.
Miksi ensin kahvia ja vasta sitten ruoka?
Vierailija kirjoitti:
huono provo
Ei tämä oöe provo. Näin meillä eletään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ensin kahvia ja vasta sitten ruoka?
Nyt oli näinpäin kun ei ollut vielä aamukahvia juonut.
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin aamulla pimppaa, sitten mies teki brunssin ja illansuussa menemme ravintolaan syömään, kuten aina sunnuntaisin, jos emme ole matkoilla tai huvilalla. Huvilalla mies tekee ruoat.
Lapsi on jo aikuinen ja asuun omassa asunnossaan, joskus hän tulee brunssille kanssamme tai illalla syömään, tänään ei.
Käy kateeksi, pakko myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo olisi aseksuaali miehelleni kauhistus.
Mies tekee aina ruuan, usein tarjoileekin sen lautaselleni. Mä huolehdin kodista muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huono provo
Ei tämä oöe provo. Näin meillä eletään.
Ei kukaan juo kahvia ennen ruokaa.
Mulla on omaa aikaa pitkälle iltapäivään, kun mies on töissä.
Kaffetta juuaan ja hyvää sellaista joka päivä.
Odotellaan kulkutaudin hiipumista t rokotetta... Sitten rävähtää täällä.
👓🍵 hyvää nussuntaita kaikille, elämä on...
Mikä ihmeen ruoka tarjoillaan ennen puoltapäivää?
Tottakai kahvi juodaan ennen ruokaa. Syy on siinä, että kahvi valmistuu nopeammin. Vaimolla oiva logistiikkakyky!
Rentoudu sitten kun saat olla yksin.