Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin laiska penska ei hakenut minulle kaupasta kahvinsuodattimia vaikka ne olivat loppu

Vierailija
15.11.2020 |

Soitin sille ja pyysin jätskiä vastaan hakemaan. Ei kauppaan ole kuin muutama kilometri, nuori polkaisee sellaisen matkan suhauksessa. Löi luurin korvaan. Häpeällistä käytöstä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haepa laskuri ihan itse vaan.

Vierailija
2/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hae itse??? Ei naapurin lapsi ole sinun palvelijasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hae itse??? Ei naapurin lapsi ole sinun palvelijasi.

Olin juuri aamukahvia laittamassa. Olisiko minun unenpöpperöisenä pitänyt lähteä kauppaan? Et kai ole hullu?

AP

Vierailija
4/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin voinut hakea!!

Vierailija
5/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kilometri on aika paljon aamulla jos on vapaapäivä ja saa nukkua pitkään tai tehdä jotain muuta kivaa.

Vierailija
6/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupasta jotain tarvitset, HAET SEN ITSE, etkä juoksuta muita passaamassa, ET EDES sitä naapurin penskaa. Voit myös vaihtoehtoisesti olla ilman, jos et viitsi/jaksa/pysty/kykene. Kenelläkään EI OLE velvollisuutta toimia palvelijanasi.

Vierailija
7/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaupasta jotain tarvitset, HAET SEN ITSE, etkä juoksuta muita passaamassa, ET EDES sitä naapurin penskaa. Voit myös vaihtoehtoisesti olla ilman, jos et viitsi/jaksa/pysty/kykene. Kenelläkään EI OLE velvollisuutta toimia palvelijanasi.

Joo, mutta hän olisi saanut palkkion. Sen unohdit. Olen tuota penskaa paljon vanhempi. Sen unohdit. Mieti ennen kuin kirjoitat ensi kerralla!

AP

Vierailija
8/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tätäkin joku uskonut? 🙄

Vierailija
9/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinulla on naapurin penskan numero?

Vierailija
10/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta hän olisi saanut palkkion. Sen unohdit. Olen tuota penskaa paljon vanhempi. Sen unohdit. Mieti ennen kuin kirjoitat ensi kerralla!

AP

Mietipä kuule ihan itse vaan, ennenkuin näpyttelet yhtään mitään yhtään minnekään.

Naapurin "penska" sen enempää kuin kukaan muukaan EI OLE VELVOLLINEN palvelemaan sinua, ei palkkiota vastaan, eikä ikääsi vedoten.

Hanki itsellesi kodinhoitaja, joka passaa, ja juoksee asioillasi PALKKAANSA vastaan, jos korkean ikäsi vuoksi et itse pysty, tai vaan viitsi.

Häpee varjoos.

Vierailija
11/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän sua AP.

Mulla naapurissa eläkeläispariskunta ja ne ei suostu haravoimaan mun pihaa! Kuvittele! Kuitenki kaiket päivät kotona ja minä sentään käyn töissä. Tarjouduin tuomaan palkaksi kahvipaketin, mut ei nää laiskat silti haravoi. Uskomatonta!

Vierailija
12/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeällistä käytöstä kyllä. AP:ltä siis. Naapurin penskat toimi oikein.

Vierailija
13/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin ymmärrän sua AP.

Mulla naapurissa eläkeläispariskunta ja ne ei suostu haravoimaan mun pihaa! Kuvittele! Kuitenki kaiket päivät kotona ja minä sentään käyn töissä. Tarjouduin tuomaan palkaksi kahvipaketin, mut ei nää laiskat silti haravoi. Uskomatonta!

Olisit edes luvannut Juhla Mokka. Pidä Saludos ihan itse.

Vierailija
14/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kahvinsuodatin? En juo kahvia, enkä ole koskaan sitä keittänyt, joten eipä minuakaan saisi kukaan lähetettyä niitä ostamaan, kun ei olisi mitään hajua, mitä pitäisi ostaa. T: n39

Ps. Miksi ihmeessä sen lapsen olisi pitänyt lähteä kesken uniensa lähteä hakemaan yhtään mitään aplle, vaikka ap itse oli jo hereillä?

Vierailija
15/15 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tarjonnut sille viinaa niin sulla olisi jo ne pussit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi